You Tube  Resultado de imagen de twitter  Resultado de imagen de facebookSelo europeo das linguasUnion Europe

Bacharelato

Horarios de Bacharelato. Curso 2019-2020

CALENDARIO E HORARIOS DE INICIO DE CURSO 2019-2020

venres, 13 de setembro

AULA

PRESENTACIÓN 1º FP (REX. ORDINARIO)

SALÓN DE ACTOS

PRESENTACIÓN 2º FP (REX. ORDINARIO)

AULA REF.

PRESENTACIÓN 1º BACHARELATO

PRESENTACIÓN 2º BACHARELATO

AULA REF.

PRESENTACIÓN FP (REX. PERS. ADULTAS)

SALÓN DE ACTOS

As clases comezan o luns 16 de setembro.

CHARLA ORIENTATIVA DA OFERTA EDUCATIVA DO CENTRO, PROBA DAS ABAUS E OPCIÓNS NAS SEGUINTES ETAPAS EDUCATIVAS

Descrición: O 22 de febreiro de 2019 ás 12:00 horas tivo lugar no centro unha charla orientativa dirixida ao alumnado de Bacharelato sobre a oferta educativa do centro, a proba das ABAUS e opcións nas seguintes etapas educativas.

Cursos afectados: 2º de Bacharelato (A,B e C)

Nº alumnado: 50

Relación coa programación: Orientación académica

Organización: Departamento de Orientación/Xefatura de estudos

Lugar: Salón de actos

Data e hora: 22/02/2019- 12:00h

O ADN e a xenética forense. Prof. Ángel Carracedo Álvarez. Instituto de Ciencias

Data: 27 Novembro, 2018

Hora: 10:00 - 12:30

Nº Alumnado: 26

Cursos: 1º Bacharelato B, C, 2º Bacharelato C

Organización: Departamento de Bioloxía e Departamento de Orientación

Lugar: Auditorio 2 - Ed. CINC. Cidade da Cultura

Descrición: O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato asistiu o pasado 27 de novembro á cpnferencia "O ADN e a xenética forense" impartida polo Profesor Ángel Carracedo Álvarez no Auditorio 2 da Cidade da Cultura. A actividade comezou ás 10:00 e rematou ás 12:30, e estivo organizada por Rosa Blanco Veiga do departamento de Bioloxía e o departamento de Orientación.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

Prazo de presentación de solicitudes: 05/05/2017 - 05/06/2017

SISTEMA UNIVERSITARIO DE GALICIA

Na seguinte ligazón sobre a  Guía  do  Sistema Universitario de Galicia pretende ser un importante recurso de orientación que facilite aos estudantes de novo ingreso a súa incorporación á universidade. Ademáis pretende servir de axuda e informar sobre os cambios e a reestructuración dos plans de estudos de grao e posgrao postos en marcha coa implantación do Espazo Europeo de Educación Superior comenzada no ano 1999, pero aplicada en todas as titulacións universitarias españolas no curso 2010-11.

GUÍA DO SISTEMA UNIVERSITARIO DE GALICIA

Para información relativa a calquera das tres universidades galegas  premade no   seu respectivo enlace:

www.usc.es

www.udc.es