YouTubeImaxe de twitter Imaxe de facebook
30 anos!
Selo europeo das linguasUnion Europe

CM Excavacions e Sondaxes

Charla Erasmus+ 14/11/23

14/11/2023 11:30
14/11/2023 12:20

Charla Erasmus+ 14/11/23

Coma cada ano, a coordinación Erasmus convida a todo o alumnado de FP de Grao Superior á charla informativa sobre as mobilidades que ofrece este programa.

Terá lugar o vindeiro xoves 14 durante os recreos (a mesma charla se repetirá no segundo recreo para que poidades vir tod@s).

Animádevos!!!

BAREMACIÓN ERASMUS+

27/10/2023
Europe/Madrid

Logo de ser aprobado polo Consello Escolar, publícase o baremo e a baremación das candidaturas recibidas na convocatoria 2023.

Podedes consultar ambos documentos no apartado "Documentación" da sección Erasmus que veredes á dereita desta páxina.

Maio '23 Visita a Irlanda

27/10/2023
Europe/Madrid

En maio do 2023 as profesoras Noemí Méndez-Benegassi (Xefa do Dept. de Edificación e Obra Civil) e Inés Pascual Roy (Coordinadora Erasmus e Xefa do Dept de Inglés) fixeron un percorrido polas cidades máis significativas da República Irlandesa coa doble finalidade de atopar empresas onde o noso alumnado poda facer prácticas e visitar á nosa empresa de referencia en Galway, Atlantic Languages, que como case cada ano, acolleu unha mobilidade Erasmus+.

Coma resultado da viaxe, acordamos colaboracións con unha empresa de Dundalk, dúas de Galway e dúas de Cork.

TRES PROFESORAS ITALIANAS VISITARON O NOSO CENTRO DENTRO DO PROGRAMA ERASMUS+

Durante a pasada semana tivemos a sorte de recibir, dentro do programa Erasmus+, a tres profesoras do Istituto d’Istruzione Superiore Marconi Guarasci, Calabria (Italia). Cinzia, Gracia e Leandra viñeron para facer un jobshadowing (aprendizaxe por observación) das materias relacionadas coa súa especialidade: inglés, economía, FOL, Empresa e iniciativa emprendedora e matemáticas.

Foi unha bonita ocasión para ver outras formas de traballar e pensar e, deste xeito, expandir horizontes mesmo sen movernos da nosa casa. Moitas grazas a todo o profesorado que o fixo posible!

Tamén puideron desfrutar da cidade e a aprendizaxe in situ durante a excursión de primeiro de Bacharelato ao centro cultural Maruxa e Coralia, Teatro Principal e Museo do Pobo Galego.

VISITA DO PROFESORADO DO INSTITUTO DE SECUNDARIA NICOLÁS COPERNICO DE BYALISTOK (POLONIA)

No día de hoxe tivemos a visita do profesorado do Instituto de Secundaria Nicolás Copérnico de Bialystok (POLONIA) dentro do programa ERASMUS +.
Un agradable encontro que serviu para compartir experiencias e coñecer o funcionamento da educación secundaria e FP en Polonia.

Witamy w IES As Fontiñas!