Charlas sobre alcoholismo e emocións.

O I.E.S. As Fontiñas, velando pola saúde física, mental e emocional do seu alumnado está organizando unha serie de actividades. Así no primeiro trimestre contamos coa psiquiatra Iría Veiga que nos axudou a saber como afrontar a ansiedade. Neste segundo trimestre, o luns 17 de xaneiro, contamos con Alcohólicos Anónimos que compartiron co alumnado de FP Básica e de 1° de Bacharelato a súa vida atrapados por o alcoholismo e como están loitando para sair del. Tamén coñoceron a Al-Anon que é unha entidade para axudar a familiares de alcohólicos que sinten que a súa vida foi afectada por a convivencia cunha persoa alcohólica. O venres 21 de xaneiro, escoitaron a Emotivos Anónimos explicar como a enfermidade emocional modificou a sua existencia e como están aprendendo a vivir, a aceptar e a xestionar os seus cambios emocionais. Esta charla foi dirixida ao alumnado de 2° de Bacharelato. No terceiro trimestre trataremos os problemas que ocasiona a adicción ás pantallas e tamén aos desordes alimenticios.