Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018:

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2018.

As estadías propostas para o alumnado matriculado actualmente na ESO desenvolveranse en inglés. Poderán participar nesta convocatoria os/as alumnos/as que, entre outros requistos, teñan:

- Todas as materias superadas no curso 2016/2017

- Nota mínima de 6 (ou ben) na materia de lingua inglesa no curso 2016/17.

• PRAZO de solicitudeAta o 7 de marzo (incluído).

Lémbraselle ao alumnado interesado en participar nesta convocatoria que ten que solicitar na Secretaría do instituto as certificacións que deberá aportar a canda a solicitude. (O alumnado de 1º ESO deberá solicitar a certificación académica correspondente a 6º de Primaria no colexio do que proceda).

Cartel informativo 2018.pdf395.35 KB