Proxecto cos avós

PREPARANDO O MAIO

Hoxe  preparamos na nosa escola o maio con adornos de flores e follas de formas moi variadas. Velaquí vos deixo os momentos mais significativos desta xornada compartida cas nosas familias e avós é avoas do centro de día de maiores.

Deporte cos avós e avoas

O Día 8 de abril festexamos na escola o DÍA DO DEPORTE, na mellor compañía posible : cos avós e avoas do Centro de Día de Valadares.

Comezamos a sesión :_

-- un baile de movemento para estirar o corpo

-- xogos dos birlos

-- carreira de tubos de papel hixiénico

Así de ben o pasamos

8 de marzo. Día da Muller

Celebramos esta data tan especial coas avoas do centro de Día de Valadares.

Coñecemos a figura de tres mulleres pioneiras, que están relacionadas co noso proxecto anual.

Pinchando nesta imaxe, poderás ver a nosa presentación de investigación.

Entroido cos avós e avoas

Para celebrar o entroido,

achegámonos ata o centro de día de Valadares

para compratir esa mañá cos avós e avoas.

Fixemos filloas e diferentes xogos:

-A corda

- Bailar ao ritmo da musica

- Escoitar unha pequena obra de teatro.

Polca da PAZ

Agasallos de Nadal para os avós

Aproveitamos os restos de ceras de estos anos na nosa Etapa de Infantil e cos moldes de silicona preparamos unhas pinturas de moitas cores para agasallar aos avos e avoas do centro de día no seus festival de nadal.

ASAMOS CASTAÑAS

Así o pasamos no magosto que celebramos cos avós do centro de día de Valladares. Xogos, risas, cucuruchos e castañas para festexar a chegada do outono.