NOTAS MUSICAIS PARTE II

Gracias Maria por compartir con nós a túa voz e ensinarnos a querer a música.

PADRIÑOS LECTORES

Onte tivemos a sorte de contar cunha visita moi especial , os nenos e nenas do cole de maiores que viñeron a lernos uns contos co motivo da  actividade de centro `` padriños e madriñas lectoras´´. Aqui vos deixo un resumo do ben que o pasaron os rapaces e rapazas.

Ioga con Alicia

Hoxe tivemos na escola a Alicia, mama de Aron da aula dos Panda.
Pasou toda a xornada connosco facendo un ratiño de ioga ( canción, relaxación, masaxe..)
Moitas grazas por vir , esperamos verte moi moi pronto.

Agasallo apadrinamiento

Xa temos preparado o agasallo para os noso compañeiros/as de primaria que hoxe veñen a contarnos contos.
Moitas grazas por vir.

SEMANA DO LIBRO. Segunda proposta

Coa axuda da ANPA rematamos os marcapáxinas : pintamos, pegamos e recortamos a pasta de papel reciclado que fixéramos a semana pasada.

Para festexar o Día do Libro a Fada agasallou a cada neno/a cun libro de contos: de páxaros, de rattños, contos clásicos...

CAMIÑANDO CARA A IGUALDADE

Na aula dos elefantes fixemos o taller de igualdade da mán de Erea, psicopedagoga do concello de Vigo a través do cal nós achegamos a igualdade de xénero e nón discriminación. Aqui vos deixo os momentos mais significativos do taller. Disfrutade tanto coma nós.

DE VIAXE POLO NEPAL

Esta semana tivemos a sorte de viaxar polo Nepal da man dun pai da nosa escola que quiso vir a compartir a súa experenza con todos nós. Aprendimos a usar as diferentes ferramentas para ser os mellores aventureiros é aventureiras.