Así traballamos

FESTA DOS MAIOS

O venres festexamos ``Os Maios´´. Aquí vos deixo algúns momentos da festa. Grazas as familias pola vosa colaboración.

NOTAS MUSICAIS

O outro día tivemos a visita de Maria, mestra de música e nai da escola, que viño a ensinarnos a ler música ca melodía da canción ``o cucu no fondo do bosque´´. Que ben o pasamos e canto aprendimos.

SAN XURXO E O DRAGÓN

As mestras da escola convertíronse por uns minutos nas protagonistas do conto de aventuras ``San Xurxo e o dragón´´Aquí vos deixo uns anacos da obra, disfrutade.

DIA DO LIBRO

Así celebramos o día do libro na nosa escola ca mellor compañía , as nosas familias. Entre todos e todas fixemos un marcapáxinas e tivemos un agasallo moi valioso , un conto para chear as nosas cacholas de moitas mais aventuras.

CONTAMOS CONTOS

Seguimos na aula invitando as familias a participar con nós nesta andaina. Esta vez  contamos  ca mamá Eva que vino a contarnos un conto cheo de valores sobre a amizade e o valor que temos cada un mesmo.

PROXECTO ``O RÍO´´

Aquí vos deixo como foi a elaboración da nosa maqueta de río así como algunhas propostas enfocadas o noso proxecto fauna e flora. Disfrutade tanto coma nós.

Tamén  xogamos con algunhas propostas de animais e insectos que viven nos ríos galegos

TALLER DE ORELLAS DE ENTROIDO

Hoxe os elefantes fixeron unha receita de orellas cas súas familias boísima para celebrar a chegada do entroido. Disfrutade tanto coma nós da súa elaboración.