Así traballamos

make-off da curtametraxe "Cantas pingas na cidade"

Para facer o stop- motion tivemos que facer fotos, debuxos, escenarios. Aquí o podedes ver o make-off.

Canción en lingua de signos “O raro can”

Fixemos unha canción en Lingua de Signos “O raro can” de Cé Orquestra, participó toda a comunidade educativa: pais e nais, profesores, nenos e nenas e tivemos a colaboración dos alumnos do CFGS Mediación Comunicativa do CPPR Fillas de María Inmaculada.

Presentamos esta canción o segundo concurso “ Xoga coas manciñas“ e gañamos o Primeiro Premio  na categoría de Educación Infantil.

CONTO “Cantas pingas na cidade”

Este curso participamos na campaña”Nos tamén creamos” certame de curtas de animación en galego elaboradas con a técnica stop motion. Participamos toda a Escola, elaborándo os debuxos, escenarios é adaptación do conto.

Reforestación

02/05/2019 09:15

Acompañados polos compañeiros/as do CEPP Igrexa Valadares e coa colaboración da Comunidade de Montes de Valadares iremos ata o Monte da Sobreira a prantar os CASTIÑEIROS.

Exposición Liño

Visitamos o Centro Cultural de Valladares para ver unha exposición do liño.

Aprendimos moito!

Día da Educación Física

Para celebrar o Día da Educación Física xuntámonos co CEPP Igrexa Valadares  e fixmos xogos na rúa. Pasámolo moi ben!

Matrácala

Tivemos  unha actividade lúdica de actividad sonora con isntrumentos reciclados grazas a Matrácala.