Departamento de Orientación

PEDAGOXÍA DA ESCOLA

A nosa escola quere que os/as nenos/as sexan felices e aprendan xogando para medrar xuntos día a día.

Empregamos unha pedagoxía activa e por descubrimento onde as crianzas son os protagonistas da aprendizaxe e as mestras guías, que as acompañan no seu crecemento.

A través da arte potenciamos a creatividade e a imaxinación para axudar o desenvolvemento integral do noso alumnado.

Gústanos actuar en contacto coa natureza empregando os espazos como a horta e o xardín. Onde nenos e nenas vivencian os cambios que se producen nesta contorna natural.

Fomentamos a participación das familias porque cremos que son parte importante do noso proxecto educativo.

Becas alumnado con NEAE

CONVOCATORIA DA RESOLUCIÓN DA CONVOCATORIA DAS BECAS DE ALUMNADO CON NEAE

PINCHA NO ENLACE

BECAS

Acollida CEP PL IGREXA VALADARES aos nos@s nen@s de 6º de EI

Este mércores, o alumnado de 6º de EI subimos ao que será o noso centro en setembro. Estivemos a coñecer tooodo o colexio da man do alumnado de 1º de EP.

Grazas polo día vivido, estamos moi ilusionad@s polo paso a Primaria, sen esquecernos nunca, do noso tempo na escola Infantil Monte Alba.

NORMAS E LÍMITES. ÉRGUETE-CONCELLO DE VIGO - DEP. DE ORIENTACIÓN

ESTE MÉRCORES 23 DE FEBREIRO, TEMOS A TERCEIRA CHARLA ORGANIZADA POR

ÉRGUETE - CONCELLO DE VIGO - DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN.

NORMAS E LÍMITES

PINCHA NA IMAXE PARA TER O ENLACE

RECORDA AS 19 DA TARDE!!

CHARLAS PARA PAIS E NAIS DENDE CASA!!

Este xoves empezamos coas charlas, recorda, as 19 horas.

Pincha na imaxe para acceder ao enlace CISCO WEBEX

FACILITAREMOS O ENLACE DE CADA CHARLA DÍAS ANTES A TRAVÉS DA WEB