EmocionaT

A COELLIÑA PELUCHINA

Onte tivemos unha sorpresa moi peludiña , a coella peluchina viño a coñecer a nosa escola, que suave e peluda e cantos coliños lle dimos.

NOTAS MUSICAIS

O outro día tivemos a visita de Maria, mestra de música e nai da escola, que viño a ensinarnos a ler música ca melodía da canción ``o cucu no fondo do bosque´´. Que ben o pasamos e canto aprendimos.

NOTAS MUSICAIS PARTE II

Gracias Maria por compartir con nós a túa voz e ensinarnos a querer a música.

Semana do Libro; Contacontos no xardín

PINGÜINS EN ACCIÓN

Así foi a visita que fixemos o teatro para ver a obra ``pingüin´´. Tivemos a sorte de poder ver de cerca os protagonistas e disfrutar un pouquiño mais se cabe destes persoaxes tan especiais.

PROXECTO ``O RÍO´´

Aquí vos deixo como foi a elaboración da nosa maqueta de río así como algunhas propostas enfocadas o noso proxecto fauna e flora. Disfrutade tanto coma nós.

Tamén  xogamos con algunhas propostas de animais e insectos que viven nos ríos galegos

VISITA O MUSEO LISTE

Así foi a nosa visita o museo  Liste, onde aprendimos sobre a festa tradicional do entroido, súa             gastronomía , máscaras e disfraces típicos dos seus municipios.

Feliz entroido