Participación das Familias na Escola

A nosa é unha escola participativa, pois cremos que profesorado, familias, nenas e nenos, outros grupos sociais  (como a asociación cultural, a escola de primaria, ...,), cada quen dende a súa perspectiva e contexto pode aportar e enriquecer o desenvolvemento educativo do noso alumnado e axudar no seu crecemento.

As familias participan connosco en:

• Un  grupo de teatro:

Dúas veces no curso, en Nadal e a final de curso, este equipo representa un conto adaptada como a texto teatral; en Nadal con títeres; en Final de Curso,como función teatral.

No Entroido este grupo elabora o meco da escola e o día do desfile disfrazados para o evento acompáñannos ata o Torreiro onde nos xuntamos coa escola de primaria, cantamos bailamos e queimamos os nosos Mecos.

O grupo elabora decorados, títeres, vestiario,...., todo  o necesario para estes eventos

• Un grupo de biblioteca:

Un día  á semana, pola mañá, as persoas que se apuntan a este grupo, veñen á escola para xestionar, coa axuda das mestras encargadas, o préstamo de libro da nosa biblioteca. Tamén se encargan de repartir os agasallos que Alba, a nosa fada, deixa para nenos e nenas lectoras

• Ademáis contamos coa colaboración das familias para:

A celebración do entroido creando un obradoiro de elaboración de disfraces con amplo horario de mañá e martes á tarde para realizar os traxes que logo vestiremos no desfile.

--- A acompañarnos nalgunhas saídas como persoal coidador

--- Axudar a vestir e maquillar nenos e nenas para as representacións que realizamos na escola.

--- Asistir a estas representación e os eventos abertos

--- Colaborar na elaboración dos proxectos de escola ou aula.

Contarnos contos ou recitar poemas,tocar instrumentos ou cantar,expricarnos cousas interesantes do seu traballo ou lecer,....

PORTAS ABERTAS

27/02/2018 11:02