Participación na escola

PREPARANDO O MAIO

Hoxe  preparamos na nosa escola o maio con adornos de flores e follas de formas moi variadas. Velaquí vos deixo os momentos mais significativos desta xornada compartida cas nosas familias e avós é avoas do centro de día de maiores.

A COELLIÑA PELUCHINA

Onte tivemos unha sorpresa moi peludiña , a coella peluchina viño a coñecer a nosa escola, que suave e peluda e cantos coliños lle dimos.

NOTAS MUSICAIS

O outro día tivemos a visita de Maria, mestra de música e nai da escola, que viño a ensinarnos a ler música ca melodía da canción ``o cucu no fondo do bosque´´. Que ben o pasamos e canto aprendimos.

NOTAS MUSICAIS PARTE II

Gracias Maria por compartir con nós a túa voz e ensinarnos a querer a música.

DIA DO LIBRO

Así celebramos o día do libro na nosa escola ca mellor compañía , as nosas familias. Entre todos e todas fixemos un marcapáxinas e tivemos un agasallo moi valioso , un conto para chear as nosas cacholas de moitas mais aventuras.

OS PANDAS SOMOS XORNALISTAS

OS PANDAS CONVERTÉMONOS EN XORNALISTAS

COA AXUDA DE LAURA  (MAMÁ DE VERA).

FIXEMOS UN MURAL CUNHA NOTICIA:

- DE DEPORTES

- SOBRE O TEMPO

- E DATUREZA

CONTAMOS CONTOS

Seguimos na aula invitando as familias a participar con nós nesta andaina. Esta vez  contamos  ca mamá Eva que vino a contarnos un conto cheo de valores sobre a amizade e o valor que temos cada un mesmo.