InclúeT

PREPARANDO O MAIO

Hoxe  preparamos na nosa escola o maio con adornos de flores e follas de formas moi variadas. Velaquí vos deixo os momentos mais significativos desta xornada compartida cas nosas familias e avós é avoas do centro de día de maiores.

PADRIÑOS LECTORES

Onte tivemos a sorte de contar cunha visita moi especial , os nenos e nenas do cole de maiores que viñeron a lernos uns contos co motivo da  actividade de centro `` padriños e madriñas lectoras´´. Aqui vos deixo un resumo do ben que o pasaron os rapaces e rapazas.

DIA DO LIBRO

Así celebramos o día do libro na nosa escola ca mellor compañía , as nosas familias. Entre todos e todas fixemos un marcapáxinas e tivemos un agasallo moi valioso , un conto para chear as nosas cacholas de moitas mais aventuras.

SEMANA DO LIBRO. Segunda proposta

Coa axuda da ANPA rematamos os marcapáxinas : pintamos, pegamos e recortamos a pasta de papel reciclado que fixéramos a semana pasada.

Para festexar o Día do Libro a Fada agasallou a cada neno/a cun libro de contos: de páxaros, de rattños, contos clásicos...

CONTAMOS CONTOS

Seguimos na aula invitando as familias a participar con nós nesta andaina. Esta vez  contamos  ca mamá Eva que vino a contarnos un conto cheo de valores sobre a amizade e o valor que temos cada un mesmo.

DE VIAXE POLO NEPAL

Esta semana tivemos a sorte de viaxar polo Nepal da man dun pai da nosa escola que quiso vir a compartir a súa experenza con todos nós. Aprendimos a usar as diferentes ferramentas para ser os mellores aventureiros é aventureiras.

Xogos dos Reis Magos

Cando tivemos a visita dos Reis Magos trouxeron moitos agasllos para xogos en parellas e pequenos grupos.
Na nosa Biblioteca escollimos os de cartón. Así de ben o pasamos.