ConviveT

FESTA DOS MAIOS

O venres festexamos ``Os Maios´´. Aquí vos deixo algúns momentos da festa. Grazas as familias pola vosa colaboración.

Avoa de Lara e os pitiños.

As familias da escola sempre participan dos nosos proxectos.Nesta ocasión como estamos a traballar sobre os paxaros a avoa dunha nena trouxo a clase  uns pitiños e plumas de diferentes aves para que puideramos observar e contounos moitas cousas.

SAN XURXO E O DRAGÓN

As mestras da escola convertíronse por uns minutos nas protagonistas do conto de aventuras ``San Xurxo e o dragón´´Aquí vos deixo uns anacos da obra, disfrutade.

Ioga con Alicia

Hoxe tivemos na escola a Alicia, mama de Aron da aula dos Panda.
Pasou toda a xornada connosco facendo un ratiño de ioga ( canción, relaxación, masaxe..)
Moitas grazas por vir , esperamos verte moi moi pronto.

Agasallo apadrinamiento

Xa temos preparado o agasallo para os noso compañeiros/as de primaria que hoxe veñen a contarnos contos.
Moitas grazas por vir.

EU QUERO SER...

Grazas a ANPA hoxe desfrutamos do contacontos:

EU QUERO SER... , un contacontos interactivo de Noelia Porto

Semana do Deporte: Deportes en familia