Pedagoxía

PEDAGOXÍA DA ESCOLA

A nosa escola quere que os/as nenos/as sexan felices e aprendan xogando para medrar xuntos día a día.

Empregamos unha pedagoxía activa e por descubrimento onde as crianzas son os protagonistas da aprendizaxe e as mestras guías, que as acompañan no seu crecemento.

A través da arte potenciamos a creatividade e a imaxinación para axudar o desenvolvemento integral do noso alumnado.

Gústanos actuar en contacto coa natureza empregando os espazos como a horta e o xardín. Onde nenos e nenas vivencian os cambios que se producen nesta contorna natural.

Fomentamos a participación das familias porque cremos que son parte importante do noso proxecto educativo.

Saímos no xornal

SAÍMOS NO XORNAL

Este martes daímos no xornal Cunha notici que faltaba do día de Rosalía De Castro e das flores que fixemos con material de reciclaxe para cuidar o planeta.Encsntounos vernos no xornal.

A Nosa colaboración na campaña de “cADA NENO UN XOGUETE”

Este ano participamos na campaña "CADA NENO UN XOGUETE" e como cada ano a colaboración de todas as familias foi espectacular.

POR ISO, GUSTARIANOS DARVOS AS GRAZAS DENDE Á ESCOLA E DE PARTE DE CARLOS E TODA A XENTE QUE LEVA ACABO POSIBLE ESTA RECOLLEITA DE XOGUETES.
ALGÚNS DOS XOGUETES DONADOS FORON PARA OS NENOS E NENAS DA PALMA.
AQUI PODEDES VER UN VÍDEO QUE FIXEMOS DENDE Á ESCOLA.

Falamos na radio: Esperta Valladares

O día que fumos a visitar o funcionamento do Muiño con Campio. O programad e radio Esperta Valadares pillounos durante o recreo na área de xogo para facernos unha entrevista. No seguinte enlace no minuto 57 , podedes escoitar o que falamos:

O mércores tamén saímos na radio falando sobre ás postais que fixemos na escola, as nosas peticións de agasallos para os Reis Magos e Papá Noel. Podedes escoitarnos no minuto 52.

Coñece a nosa escola