Os Canguros (2019-2022)

Graduación Canguros

Para finalizar esta etapa xuntos  e xuntas fixemos unha festa e graduámonos.

Aqui deixámosvos algunhas  fotos

Grazas polo voso cariño e colaboración na escola, o avó Luis.

LUPITA E AS MESTRAS DO MONTE  DO ALBA OS DESEXAMOS QUE SIGADES MEDRANDO E SENDO UN EQUIPO.

QUERÉMOSVOS MOITO CHICOS E CHICAS

Graduación: OS CANGUROS 2022

Despois de tres  anos  cheos  de experiencias, risas, aprendizaxes, agarimo, amizade chegou o momento de decirnos ata logo, para seguir medrando.

Fixemos unha festa para celebrar que a vida fixo que nos coñeceramos e medraramos xuntos para iso bailamos e  fixemos teatro para os nosos compañeiros e as nosas familias.

TEATRO: adaptación de Elvira Lago do CONTO " Non fai falta voz"

de  Armando Quintero Laplume  (Autor), Marco Soma(Ilustrador).

Este conto nos dí que non necesitamos falar para decir Querote, e así e como os Canguros sintense cada día, queréndose e sendo un equipo.

Acampada Almorzo na escola

Despois de pasar a noite, chegou a hora de despertarse e almorzamos no colexio, a Panadeira trouxonos uns roscóns  riquísimos.

GRAZAS AS FAMILIAS, PASÁMOLO XENIAL.

Celebramos a FESTA do Corpus cos avós do Centro de Día de Valladares.

Para rematar o curso cos avos dos Centros de día de Valladares decidimos celebrar  a FESTA do Corpus, fixemos alfombras de flores.

DESPOIS DE FACER A ALFOMBRA COMO DI A TRADICIÓN A DESFIXEMOS TODOS XUNTOS , pasámolo moi BEN

Acampada. Vemos as estrelas, contamos contos …

Despois da cea chegou o momento de xogar nas tendas, de xogar xa de noite na escola,  Ari preparou un conto e coa axuda da súa nai  e de Thiago contounolo, e miramos as estrelas.

Foi tan bonito ver como algúnha pequena buscaba o seu avó nas estrelas, sentirnos maiores por estar despertos tan tarde. As veces na vida temos momentos con macia e este foi un deles.

O álbum elixido (aid = 48) non ten ninguha imaxe, ou non é público!

Acampada. Cenamos.

Preparamos a cena.David fixo as hamburguesas veganas. Estaban riquísimas

ACAMPADA III. Aniversarios de Paula e de Thiago

Despois dos xogos celebramos os aniversarios de Paula e de Thiago, xa que naceron o mesmo dia.