Atención

SAIU O CALENDARIO ESCOLAR, PINCHA EN SECRETARÍA NO APARTADO CALENDARIO.

PODEDES VER O NOSO DERRADEIRO NÚMERO DO XORNAL.

E.E.I. MONTE DO ALBA

Benvidos e Benvidas

á

Escola Infantil Monte do Alba

GRADUACIÓN DOS LEÓNS

XA ESTAMOS  GRADUADOS

GRAZAS  A  TODOS/AS  OS  QUE  NOS  AXUDÁCHESLLES  A  CHEGAR  ATA  AQUI.

CONTO: O DISFRAZ DUN BOTÓN

NA SEMANA DO LIBRO DO NOSO COLE, ESCOITAMOS  MOITOS CONTOS QUE TEMOS NAS BIBLIOTECAS DE AULA , NA BIBLIOTECA DE CENTRO E CONTOS DAS FAMILIAS.

PERO  NAS  AULAS,  TAMÉN  CREAMOS  OS  NOSOS  CONTOS.

SE  QUERES  ESCOITALOS ACCEDE  O  BLOG  DA  BIBLIOTECA  E PODERÁS  DESFRUTAR DO  CONTO  :

O  DISFRAZ  DUN  BOTÓN

UN POPURRI DE CONTO

O XEADO DE ANTÓN COMODÓN

Despois de acudir ao espectáculo de "ANTÓN COMODÓN" , e ver a receita tan rica de XEADO DE FRESA, os Botóns e as Rás, decidimos facer un taller de cociña e preparar esta receita.

os ingredientes  utilizados foron:

FRESAS

PLÁTANOS

IOGUR NATURAL

LEITE CONDENSADA.

Se queres facelo pincha na imaxe e verás todo o proceso.

CONTINUAMOS CO TRABALLO NA HORTA

Xa  recollimos  a  primeira  colleita  da  nosa  horta: unha  preciosas  leitugas.

Antes  de que veña a choiva, volvimos a plantar na horta: os  tomates, os pementos, as xudías e mais leitugas.

Podedes  ver  o  noso  traballo en equipo ,pinchando no seguinte enlace.

HORTA

III Feira do libro

Este ano fixemos a III Feira do LIbro na nosa escola.Cada alumno trae a escola un conto e o troca cos seus compañeiros. O que esperamos e que os nenos e nenas vexan posible ler contos novos sen ter que mercar un novo libro. Compartir a lectura e moito máis divertido !!!