Os Elefantes (6º Infantil)

FESTA DOS MAIOS

O venres festexamos ``Os Maios´´. Aquí vos deixo algúns momentos da festa. Grazas as familias pola vosa colaboración.

PREPARANDO O MAIO

Hoxe  preparamos na nosa escola o maio con adornos de flores e follas de formas moi variadas. Velaquí vos deixo os momentos mais significativos desta xornada compartida cas nosas familias e avós é avoas do centro de día de maiores.

A COELLIÑA PELUCHINA

Onte tivemos unha sorpresa moi peludiña , a coella peluchina viño a coñecer a nosa escola, que suave e peluda e cantos coliños lle dimos.

NOTAS MUSICAIS

O outro día tivemos a visita de Maria, mestra de música e nai da escola, que viño a ensinarnos a ler música ca melodía da canción ``o cucu no fondo do bosque´´. Que ben o pasamos e canto aprendimos.

NOTAS MUSICAIS PARTE II

Gracias Maria por compartir con nós a túa voz e ensinarnos a querer a música.

SAN XURXO E O DRAGÓN

As mestras da escola convertíronse por uns minutos nas protagonistas do conto de aventuras ``San Xurxo e o dragón´´Aquí vos deixo uns anacos da obra, disfrutade.

PADRIÑOS LECTORES

Onte tivemos a sorte de contar cunha visita moi especial , os nenos e nenas do cole de maiores que viñeron a lernos uns contos co motivo da  actividade de centro `` padriños e madriñas lectoras´´. Aqui vos deixo un resumo do ben que o pasaron os rapaces e rapazas.