Radio escolar

INAUGURACIÓN DA RADIO E DÍA DE ROSALÍA

Co gallo da celebración do Día de Rosalía de Castro o 23 de febreiro, o equipo de Biblioteca e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega organizaron unha actividade para que o alumnado puidera coñecer o novo espazo da Radio AraOnda, ter unha primeira toma de contacto cos micrófonos, os cascos, os altofalantes...ademáis graváronse recitando o poema "Adios ríos, adios fontes" da poetisa galega. Unha actividade que desfrutaron moitísimo, como podedes comprobar pinchando na seguinte imaxe.

Capítulo 2. O podcast continúa

Presentámosvos unha nova entrega do noso podcast. Co tempo de nadal chega o "Capítulo 2: Papá Noel, os Reis Magos e o telescopio para vixiar aos nenos bos" unha reflexión sobre os misterios do Nadal, as súas personaxes e o seu sistema para decidir quen leva agasallos e quen non. Desfrutádeo!

PODCAST: "Pasen e escoiten"

As conversas de aula son algo dinámico, divertido, no que se abordan temas diversos e no que cada quen aporta o que lle apetece respecto do que se estaba a falar ou comeza unha nova cuestión. Son momentos de aprendizaxe porque expresamos o que nos ocorre, o que pensamos, o que sentimos; porque temos que aprender a escoitar e a respectar a quenda de quen fala; porque podemos aprender sobre o foco de conversación ou porque podemos xerar ganas de aprender.

En moitas ocasións, esas conversas son tan ricas que tivemos unha idea, empregar as posibilidades que nos ofrece a radio gravándoas e compartíndoas.

Así xurde este pequeno proxecto: unha serie de podcasts no que escoitaredes a un grupo de nenos e as nenas conversar sobre temas moi diversos.

O propósito do mesmo: expresarnos, falar, gravarnos, escoitarnos, descubrir cómo se nos oe e cómo podemos facer para que se nos entenda mellor, presentar aos demais as nosas dúbidas e abrir ás portas da aula a quen nos quera axudar a comprender aquilo que non sabemos.

Velaquí está o noso primeiro capítulo no que reflexionamos sobre a cuestión: de onde veñen os nenos?

Desfrutádeo!

Se vos apetece colaborar con nós podedes dirixirvos ao correo: anabelenperezmartinez@edu.xunta.es

Permanecede atentos!

AraOnda, a radio do CRA

AraOnda, a radio do CRA quere comezar a funcionar pero, antes disto, cómpre que acheguemos este medio ás nenas e aos nenos. Presentámosvos un pequeno vídeo co que repasar qué é, para qué serve ou cómo se fai a radio. Agardamos que vos axude.

Por se vos sentides curiosos, vos deixamos estes transistores que vos levarán a coñecer algúns podcasts que poden seguro resultan do voso interese, premede neles e desfrutade dun ratiño divertido.

RADIO AraOnda

O espazo da nova Radio Escolar xa está preparado para comenzar a emitir....

Dentro de moi pouco coñeceremos á Radio AraOnda

Todas e todos moi atentos as nosas publicacións!!!!