INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2019-2020

Aquelas familias interesadas en solicitar praza neste centro para escolarizar aos seus fillos/as no vindeiro curso 2019/2020, poderán atopar toda a información relativa ao proceso no seguinte arquivo.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA COÑECER O NOSO CENTRO

Se estás pensando en escolarizar ao teu fillo/a no noso centro e todavía tes dúbidas, o vindeiro día 26 de febreiro teremos unha xornada de portas abertas, na sede do CRA Raíña Aragonta, ás 16:30 horas.

Se estás interesado nalgunha das unitarias do noso centro, ese mesmo día poderás concertar unha cita co mestre/a para poder visitala.

MELLORANDO ESPAZOS

Melloramos espazos na sede do CRA Raíña Aragonta para que os nosos peques disfruten da lectura e se sintan cómodos.

DESPEDIMOS A ITZIAR

E chegou o día no que despedimos a Itziar do CRA Raíña Aragonta. Parece que foi onte cando chegaches ao centro para facer as túas prácticas de mestra con nós.

Esperamos que teñas estado a gusto e que nos fagas algunha visitiña de cando en vez.

Do que sí estamos seguros é de que eres e serás unha gran profesional.

Deica logo Itziar!

NO CRA RAÍÑA ARAGONTA DEMOS AS BADALADAS

Os nenos e nenas do CRA Raíña Aragonta xa recibimos o novo ano na sede do CRA.

As badaladas soaron no ximnasio da sede para recibir o ano 2019, fixémolo dun xeito especial, a ritmo de Michael Jackson, Queen, David Bowie, Madonna... e máis música dos oitenta.

Aquí temos un pequeno exemplo do ben que o pasamos.

VISITA DE PATRICK DENDE ESTADOS UNIDOS

Esta semana a sede do C.R.A. recibiu unha visita moi especial de Patrick  , un mestre de Carolina do Norte, Estados Unidos. Explicounos onde está Carolina do Norte  e ademáis contounos un conto moi divertido " From head to toe " de Eric Carle.

Mirade que ben nolo pasamos¡¡

MOITAS GRAZAS PATRICK. Sorriso

ELECCIÓN AO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO

Nos seguintes documentos poden consultar os resultados do proceso electoral que tivo lugar o pasado 27 de novembro, en relación ao Consello Escolar do centro.

DATAS DO PROCESO ELECTORAL DO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO

Poden consultar no arquivo adxunto, as datas máis relevantes do proceso electoral, que terá lugar próximamente, para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar do centro.

Estas datas debrán ser aprobadas pola Xunta Electoral, unha vez constituída.

A Dirección do centro.

ELECCIÓN AO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO

Neste curso 2018-2019, procederase á renovación parcial dos membros do Consello Escolar do centro.

A renovación que procede neste curso será de tres representantes de pais/nais, así coma de dous representantes do sector mestres/as.

Nos vindeiros días terán toda a información relativa ao procedemento, así como o calendario de actuacións do mesmo.

A Dirección do centro.

O CRA RAÍÑA ARAGONTA 3º PREMIO PLAN PROXECTA 2017/2018

A dirección do CRA raíña Aragonta, ten o pracer de informalos de que este centro resultou premiado no certame "Premios Plan Proxecta do curso 2017/2018", no programa "Protexe aos animais". Este certame, ten coma obxectivo fomentar a innovación educativa a través de proxectos que potencien a motivación e o traballo activo e colaborativo de alumnado e profesorado.

Recibimos o 3º premio, fruto dun traballo en equipo no que participou o conxunto da comunidade educativa, por este motivo queremos dar a noraboa a todos os mestres/as que participaron deste proxecto, así coma ás familias que colaboraron connosco.