REUNIÓN INFORMATIVA COMEZO DE CURSO

NOS PRÓXIMOS DÍAS LEVAREMOS A CABO AS REUNIÓNS DE COMEZO DE CURSO, ESTES SON OS HORARIOS NOS QUE SE REALIZARÁN:

AULA

ESFARRAPADA 3 ANOS

ESFARRAPADA 4 ANOS

ESFARRAPADA 5 ANOS

BARREIRRO

BUDIÑO

ENTENZA

FONTÁN

PICOÑA

SAN XURXO

SOUTELO

PRÉGASE ASISTIR SEN NENOS/AS NA MEDIDA DAS POSIBILIDADES

COMEZAMOS O CURSO 2019/2020

XA CHEGOU SETEMBRO!!!

DENDE O CRA RAÍÑA ARAGONTA COMEZAMOS UN NOVO CURSO, CHEGAMOS COAS PILAS CARGADAS... DESEXAMOSVOS UN BO COMEZO E UN GRAN CURSO 2019/2020.

CORRECCIÓN DE ERROS. REUNIÓN INFORMATIVA FAMILIAS DE NOVA MATRÍCULA CURSO 2019/2020.

A reunión informativa para as familias de nova matrícula para o curso 2019/2020.

DATA: mércores 26 de xuño

HORA: 12:30

LUGAR: ximnasio da sede do CRA na Esfarrapada.

REUNIÓN INFORMATIVA FAMILIAS NOVA MATRÍCULA 2019/2020

O vindeiro mércores 27 de xuño ás 12:30 horas, haberá unha reunión informativa na sede do CRA, para aquelas familias que escolarizan por primeria vez aos seus fillos/as para o curso 2019/2020.

REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DOS NENOS/AS QUE COMENZAN NOVOS NO CENTRO O VINDEIRO CURSO 2019/2020

As familias do alumnado que se escolariza por primeira vez (Esfarrapada e parroquias), o vindeiro curso 2019/2020, poderá asistir a unha reunión informativa, na sede do CRA o vindeiro mércores 27 de xuño.

Atentamente, a dirección do centro.

UNHA VIAXE POLA IGUALDADE

CANDO NOS XUNTAMOS OS/AS PROFES DO CRA RAÍÑA ARAGONTA TODO É POSIBLE... UNHA VIAXE POLA IGUALDADE, OURENSE-SALCEDA EN BICICLETA CUNHA CHEGADA DE LUXO.

GRAZAS AO CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS E AO CLUB CICLISTA DE PONTEAREAS POLA COLABORACIÓN.

AS MAIMIÑAS VIÑERON AO COLE

E hoxe, temos que agradecer a ANPA As Landras, por ofrecer aos nenos e nenas do CRA  a maravillosa actuación das Maimiñas, ás que moitos de nós vimos nacer.

Un pracer poder disfrutar con vos!

Commemoración día internacional da muller traballadora

Adxuntamos un pequeno vídeo que queremos compartir co resto da comunidade educativa no que queremos sensibilizar sobre a igualdade entre mulleres e homes en todos os ámbitos da vida.

Correndo pola igualdade

VIDEO QUE REFLEXA O TRABALLO DE VARIOS PROFES NA CARREIRA "CORRENDO X SALCEDA" NA QUE CORRIMOS POLA IGUALDADE BAIXO O LEMA "MESMA ILUSIÓN, MESMO ESFORZO, IGUAL RESULTADO"

<div align="center"><video width="320" height="240" controls="true"> <source type="video/mp4" src="http://www.edu.xunta.gal/centros/crarainaaragonta/system/files/Iguais%20en%20todo.mp4"></source> O teu navegador non soporta este vídeo. </video></div>

DE OURENSE A SALCEDA.. (PASANDO POR PORTUGAL)