CORRECCIÓN DE ERROS. REUNIÓN INFORMATIVA FAMILIAS DE NOVA MATRÍCULA CURSO 2019/2020.

A reunión informativa para as familias de nova matrícula para o curso 2019/2020.

DATA: mércores 26 de xuño

HORA: 12:30

LUGAR: ximnasio da sede do CRA na Esfarrapada.

REUNIÓN INFORMATIVA FAMILIAS NOVA MATRÍCULA 2019/2020

O vindeiro mércores 27 de xuño ás 12:30 horas, haberá unha reunión informativa na sede do CRA, para aquelas familias que escolarizan por primeria vez aos seus fillos/as para o curso 2019/2020.

REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DOS NENOS/AS QUE COMENZAN NOVOS NO CENTRO O VINDEIRO CURSO 2019/2020

As familias do alumnado que se escolariza por primeira vez (Esfarrapada e parroquias), o vindeiro curso 2019/2020, poderá asistir a unha reunión informativa, na sede do CRA o vindeiro mércores 27 de xuño.

Atentamente, a dirección do centro.

UNHA VIAXE POLA IGUALDADE

CANDO NOS XUNTAMOS OS/AS PROFES DO CRA RAÍÑA ARAGONTA TODO É POSIBLE... UNHA VIAXE POLA IGUALDADE, OURENSE-SALCEDA EN BICICLETA CUNHA CHEGADA DE LUXO.

GRAZAS AO CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS E AO CLUB CICLISTA DE PONTEAREAS POLA COLABORACIÓN.

AS MAIMIÑAS VIÑERON AO COLE

E hoxe, temos que agradecer a ANPA As Landras, por ofrecer aos nenos e nenas do CRA  a maravillosa actuación das Maimiñas, ás que moitos de nós vimos nacer.

Un pracer poder disfrutar con vos!

Commemoración día internacional da muller traballadora

Adxuntamos un pequeno vídeo que queremos compartir co resto da comunidade educativa no que queremos sensibilizar sobre a igualdade entre mulleres e homes en todos os ámbitos da vida.

Correndo pola igualdade

VIDEO QUE REFLEXA O TRABALLO DE VARIOS PROFES NA CARREIRA "CORRENDO X SALCEDA" NA QUE CORRIMOS POLA IGUALDADE BAIXO O LEMA "MESMA ILUSIÓN, MESMO ESFORZO, IGUAL RESULTADO"

<div align="center"><video width="320" height="240" controls="true"> <source type="video/mp4" src="http://www.edu.xunta.gal/centros/crarainaaragonta/system/files/Iguais%20en%20todo.mp4"></source> O teu navegador non soporta este vídeo. </video></div>

DE OURENSE A SALCEDA.. (PASANDO POR PORTUGAL)

DE OURENSE A SALCEDA..SE TRABALLAMOS XUNTOS SOMOS CAPACES DE LOGRAR TODO O QUE NOS PROPOÑAMOS, SOMOS DON@S DE SÍ

O TEMPO METEREOLÓXICO

varios dos nenos/as do CRA Raíña Aragonta participaron na gravación de "O tempo Metereolóxico" de Magin Blanco. Unha gran iniciativa onde os mais pequenos puideron desfrutar da experiencia de gravar nun estudio profesional. Grazas a participación dos mestres que se implicaron, sen eles non sería posible.

OS NOSOS MAIOS

E aquí unha pequena mostra do resultado!!!!.... Este papás e mamás, xunto cos seus fillos son todos uns artistas!!!

ESFARRAPADA

FONTÁN