PROMOVENDO A IGUALDADE: "IRIÑA BAILARINA"

VINDEIRO VENRES 24 DE XANEIRO DESPRAZARÉMONOS AO AUDITORIO DE SALCEDA DE CASELAS, TODO O ALUMNADO DENDE A SEDE ESFARRAPADA, PARA VER A OBRA DE TEATRO "IRIÑA BAILARINA" BASEADA NO LIBRO DO MESMO TÍTULO.

"Esta é a historia dunha bailarina de caixa de música e dun moneco de futbolín que queren mudar de vida e nos amosan que é posible mudar roles e romper cos estereotipos de xénero".

NOVOS RECUNCHOS

O 8 DE XANEIRO VOLTAMOS Á ESCOLA E ATOPÁMONOS CUNHA SORPRESA QUE NOS DEIXARON OS REIS MAOS; UN NOVO RECUNCHO PARA FOMENTAR A CREATIVIDADE E A IGUALDADE DE XÉNERO.

PERO... HOUBO MÁIS AGASALLOS!!!!!

UNHA MALETA QUE RECORRERÁ TODAS AS AULAS CON XOGOS, CONTOS E OUTRAS SORPRESAS.

FELICES FESTAS E PRÓSPERO ANINOVO

O C.R.A. RAÍÑA ARAGONTA DESÉXAVOS UNHAS FELICES VACACIÓNS.

APRÁZASE A ACTIVIDADE DO 20 DE DECEMBRO "IRIÑA BAILARINA"

Estimadas familias:

Debido a que o vindeiro venres 20 de decembro, día previsto para a realización da  actividade "Iriña bailarina" no auditorio,  as condicións metereolóxicas son moi desfavorables e con risco de alerta metereolóxica, comunícase que  dita actividade será aprazada para o mes de xaneiro.  A nova data será comunicada nos vindeiros días.

venres 20 de decembro manterase a actividade  como de costume nas aulas de parroquias, e dicir, o alumnado acudirá a súa parroquia correspondente.

Desculpade as molestias ocasionadas e moitas grazas pola colaboración.

Atentamente o Equipo de Complementarias

BO NADAL

CASELÍN DESÉXAVOS UNHAS FELICES FESTAS.

GOZADE DOS MOMENTOS EN FAMILIA!!!

VÉMONOS O 8 DE XANEIRO.

PROMOVENDO A IGUALDADE: "IRIÑA BAILARINA"

O VINDEIRO VENRES 20 DE DECEMBRO DESPRAZARÉMONOS AO AUDITORIO DE SALCEDA DE CASELAS, TODO O ALUMNADO DENDE A SEDE ESFARRAPADA, PARA VER A OBRA DE TEATRO "IRIÑA BAILARINA" BASEADA NO LIBRO DO MESMO TÍTULO.

ACTIVIDADE APRAZADA PARA XANEIRO POR

RISCO METEREOLÓXICO.