LISTAS PROVISIONAIS ADMITIDOS CURSO 2021/2022

A dirección do CRA Raíña Aragonta informa:

As listas provisionais de admitidos para o curso 2021/2022, serán publicadas o mércores 21 de         abril de 2021.

A súa consulta pódese realizar no interior das instalación das aulas de parroquias e na sede do CRA Raíña Aragonta.

Antes do día 15 de maio publicarase a lista definitiva de admitidos.

A dirección do centro.

ÚLTIMA REVISIÓN DO PROTOCOLO COVID-19

INFORMACIÓN COVID

Estimadas familias:

Dende o equipo Covid queremos informarvos que no caso de que os vosos fillos/as presenten algún dos síntomas compatibles coa Covid-19 (febre maior a 37´5ºC, tose seca, dificultades respiratorias, cansazo, dor muscular, falta de gusto ou olfacto, diarrea) tedes a obriga e responsabilidade de chamar ao teléfono 986 349 592 (Centro de Saúde de Salceda), indicando na chamada que é por mor do "protocolo Covid escolar" para que vos citen no propio día en pediatría e seguir as súas instrucións e recomendacións. Posteriormente informar ao centro escolar para levar un rexistro conxunto có centro de Saúde.

Este número de teléfono é só para aqueles nenos/as que teñen o seu pediatra en Salceda. Os residentes noutros concellos, ou que vivindo en Salceda teñen o médico noutro sitio, deben poñerse en contato co seu Centro de Saúde de refencia (onde o neno/a acude ao pediatra).

Grazas pola vosa colaboración

O equipo Covid

Dia de Europa (9 maio 2021)

Letras Galegas 2021

Xa non queda nada para a comemoración do día das Letras!

Este ano Xela Arias é a escritora escollida e, para que podades coñecer un pouquiño máis sobre ela, vos deixamos un pequeno vídeo que agardamos vos guste.

As imaxes forman parte dos materiais dispoñibles na web primaveradasletras.gal - Outros Materiais | Primavera das Letras

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2021-22

A dirección do CRA Raíña Aragonta informa:

Que unha vez rematado o proceso de admisión de solicitudes para o curso 2021/2022:

-Ao existir número suficiente de prazas para todos os solicitantes, non é preciso realizar o proceso de baremación

-As listas provisionais de admitidos publicaranse antes do 25 de abril de 2021.

-A súa consulta realizarase no interior das instalación das parroquias e na sede do CRA Raíña Aragonta.

A DIRECCIÓN DO CENTRO

Recordatorio Covid-19

DÍAS NON LECTIVOS

O CRA Raiña Aragonta informa, que o vindeiro venres día 19 e luns día 22 serán días non lectivos no noso centro, polo que as instalacións permanecerán pechadas tanto a efectos educativos como administrativos.

Moitas grazas pola vosa colaboración.