Candidatos electos para o consello escolar

Votacións ao consello escolar

O martes 23 de novembro levarase a cabo a votación do sector das familias ao consello escolar.

O horario de votación é o seguinte:

9:45-11:10 horas

12:20-15:00 horas

O lugar para as votacións será o hall da entrada principal da sede do CRA, concretamente no espazo que existe entre as dúas cristaleiras da entrada principal.

Para poder exercer o dereito a voto deberes acreditar a vosa identidade mediante o DNI.

Agardamos a vosa participación neste proceso.

Atentamente,

Damián Varela Sánchez

Director CRA Raíña Aragonta.

PROTOCOLO COVID 19 CURSO 2021-2022

Teléfono de contacto co equipo COVID CRA Raíña Aragonta

Recordatorio Covid-19

REFRÁN DECEMBRO

Bos días:

Aquí vos deixamos a proposta de refrán do mes de decembro, xa sabedes que se coñecedes outros podedes mandalos por correo electrónico a aragontanormalizacion@gmail.com

Saúdos

O EDLG (Equipo de Dinamización da Lingua Galega)

DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA E DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO: TOD@S TEMOS OS MESMOS DEREITOS PERO... A TOD@S SE NOS RESPECTAN?

Con motivo das conmemoración do Día Universal da Infancia (20 de novembro) e o Día Internacional contra a violencia de xénero (25 de novembro), o Equipo TIC , en colaboración co alumnado e titores e titoras do centro, elaborou o vídeo "Tod@s temos os mesmos dereitos pero... a tod@s se nos respectan?". Neste vídeo Caselín, a mascota da biblioteca , lévanos de viaxe polo mundo para descubrir as diferenzas en relación a dereitos que experimentan nen@s e mulleres  segundo o lugar no que nos atopemos.

PARABÉNS POLO BEN QUE O FIXERON!!!!!!!

Esperamos que vos guste.

Para poder ver o vídeo clicade na imaxe que tedes debaixo e abrirase nunha xanela nova.