Benvida

Benvidos á web do CRA Raíña Aragonta de Salceda de Caselas (Pontevedra).

RESUMO DA INSTRUCIÓN CONXUNTA 9/2017 DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA E DA DIRECCIÓN DE CENTROS E RECURSOS HUMANOS, POLA QUE SE ESTABLECEN RECOMENDACIÓNS SOBRE A SAÍDA DOS ALUMNOS ESCOLARIZADOS NOS CENTROS EDUCATIVOS PÚBLICOS DA COMUNIDADE AUTÓNOMA GALEGA

1º.-RECOMENDACIÓNS APLICABLES AO ALUMNADO DE ENSINANZA INFANTIL

Os alumnos/as serán recollidos polas persoas responsables dos memos dentro do horario fixado no Regulamento do centro ou nas comunicacións correspondentes a eventos concretos.

Estes poderán autorizar formal e expresamente a outro adulto ou a un irmán ou irmá que curse os estudos de 5º e 6º de primaria, educación secundaria, formación profesional ou bacharelato, a recoller aos pequenos, cubrindo unha ficha cos datos persoais da persoa autorizada e entregándoa no centro de ensino.

No suposto de pais e nais separados ou divorciados, seguirase as determinacións p'revistas na sentencia xudicial, convenio regulador ou acordo provisional, que terán que presentar no colexio. Neste sentido, a persoa encargada de recoller ao alumno será a que teña ao seu favor a garda e custodia do mesmo ou o adulto ou irmán ou irmá que curse os niveis educativos descritos anteriormente, aos que ela autorice expresamente, agás nos días de visita asignados ao outro proxenitor, nos cales poderá recoller este ao seu fillo/a.

Os rapaces permanecerán custodiados no centro o tempo que en cada caso se considere prudencial a partir do horario de recollida fixado. Os responsables dos nenos/as, terán a obriga de reportar ao centro escolar calquera demora que poidan sufrir. Transcorrido o tempo de demora efectuaranse dende o colexio chamadas aos responsables dos pequenos, que, de resultaren infructuosas, poderán determinar a condución dos escolares ás dependencias da Policía Local ou cuartel da Garda civil que corresponda.

A reiteración en máis de 4 ocasións desta última circunstancia poderá dar lugar á comunicación dos feitos ao Servizo Provincial de menores que corresponda, para os efectos da apertura dunha investigación sobre o abandono de menores.

REUNIÓNS INICO DE CURSO

ANTES DE DAR A BENVIDA AOS NEN@S O DÍA 11 DE SETEMBRO LEVARANSE A CABO AS SEGUINTES REUNIÓNS PREVIAS AO INICIO DE CURSO (PREGASE ASISTIR SEN NEN@S):

AULA

3 ANOS A (ESFARRAPADA)

3 ANOS B (ESFARRAPADA)

3 ANOS C (ESFARRAPADA)

4 ANOS A (ESFARRAPADA)

4 ANOS B (ESFARRAPADA)

5 ANOS A (ESFARRAPADA)

5 ANOS B (ESFARRAPADA)

5 ANOS C (ESFARRAPADA)

BARREIRO

VENRES 8 SETEMBRO

BUDIÑO

ENTENZA

FONTÁN

PICOÑA

SAN XURXO

SOUTELO

BENVIDA AO CURSO ESCOLAR 2017/2018

Estimadas familias.

Rematado o verán, comezamos un novo curso escolar, con ánimo e ilusión.

En breve vos comunicaremos as datas das reunións de inicio de curso. As actividades lectivas darán comenzo o vindeiro luns día 11 de setembro.

Un saúdo.

A dirección do centro e o equipo docente.

INSCRIPCIÓNS PARA ANPA AS LANDRAS

A directiva da asociación de nais e pais do centro, a ANPA As Landras, convida aos novos pais e nais para o curso escolar 2017/2018, a participar da vida escolar do centro facéndovos socios.

Para descargar os folletos de inscripción, pinche no seguinte enlace.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017/2018

No documento adxunto poderán consultar a información relativa á documentación, prazos e impresos para formalización de matrícula, de aquel alumnado admitido para cursar estudos neste centro o vindeiro curso escolar 2017/2018.

CELEBRACIÓN DOS MAIOS

Hoxe os nenos e nenas da Esfarrapada colaboraron na elaboración e exposición do maio, así coma da maravillosa interpretación dalgúns dos mestres, que nos contaron como primaveira e inverno aprenden a convivir.

GRACIAS AOS PAPÁS E MAMÁS DISFRUTAMOS DO TEATRO

Queremos agradecer a participación dos papás e mamás voluntarios, para, xunto co ANPA As Landras, facernos disfrutar dunha mañá divertida e diferente.

Deixamosvos algunhas das imaxes de ese día tan estupendo.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2017/2018

No seguinte arquivo poden consultar a listaxe de alumnos/as admitidos para cursar estudios neste centro, no vindeiro curso escolar 2017/2018.

Lembren que todos aqueles admitidos, deberán formalizar a matrícula na secretaría do centro, do 20 ao 30 de xuño.