Soutelo

¡Felicidades Lois!

-----MAIMIÑAS-----

Aquí vos dexixamos algunhas fotos da actución a que asistimos os cativos de Soutelo. Sen dúbida unha mañá inesquecible coa compaña do grupo Maimiñas.

De viaxe a biblioteca!!

Co motivo da celebración da semana do libro, dende o centro levamos a cabo varias actividades entre as que destacamos esta visitiña a biblio de Salceda.

¡O xapón!

Aquí poderedes apreciar algunhas das actividades que levamos a cabo durante o segundo trimestre vencelladas ao Xapón, e dicir o proxecto no que estivemos a investigar os nenos e nenas de Soutelo.

OS 3 PORQUIÑOS

Sorpresa!! apareceron os 3 porquiños e o lobo na aula de Soutelo e que ben o pasamos con eles.

Unha mañá diferente!

O alumnado de Soutelo xunto co resto de compis do cole, fomos ver unha obra de teatro a Vigo. Desfrutamos da viaxe en autobús, a merenda nun parque da cidade, e finalmente como non podía ser doutra forma do teatro.

Entroido...entroidiño...

Nunha vila como Salceda coa súa tradición de entroido, os nenos e nenas de Soutelo puxémonos mans a obra. Pola semana visitounos o meco quen nons ordenaba con que disfrazarnos cada día, para finalmente o venres levar a cabo o gran desfile acompañados de tódolos nosos compañeiros do CRA.

"Os nenos de Revolta o día da paz viñeron celebrar"

Co motivo da festividade do "Día da Paz", realizamos unha convivencia na aula de Soutelo co alumnado e profe da aula de Revolta. Xogamos, comemos, rimos e ata traballamos xuntos, desfrutando dun bo momento no que en todo momento imperou a paz...ou en case todo  Canso

Receitas de Nadal en familia.

Para ir abrindo boca de cara as próximas festas do Nadal, os cativos e cativas de Soutelo elaboramos algunhas receitas saudables coa axuda e colaboración das nosas familias. Sen dúbida un rato agradable co que intercambiar experiencias entre o cole, os nenos e nenas e as mamis e papis.

BO NADAL A TOD@S