Novembro 2022

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO (RECOMENDACIÓNS DE LECTURA)

O 25 de novembro celebramos o Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Dende o noso centro seleccionamos diversos libros que poden axudarnos a educar, concienciar e previr a violencia de xénero.

Son historias divertidas e cheas de mensaxes que invitan a reflexionar sobre o tema.

MOCHILAS VIAXEIRAS

Neste novo curso escolar, dende a biblioteca, púxose en marcha un novo servizo de préstamo que son as mochilas viaxeiras.

Con este novo recurso pretendemos fomentar o hábito lector nas familias, converter a lectura nun vínculo familiar, facilitar ás familias materiais da biblioteca escolar ou da aula, e motivar aos nenos para que compartan momentos de lectura e comunicación.

O centro dispón de 10 mochilas viaxeiras, que estarán en continuo movemento polos fogares de todo o noso alumnado.

CONTOS DA NOSA INFANCIA

O día 20 de novembro celébrase o Día Mundial da Infancia e que mellor forma de conmemorala que recordando os contos preferidos da infancia das familias e dos nenos e nenas do centro.

Familias moitísimas grazas pola vosa participación. Aquí tedes esta pequena recopilación dos vosos contos:

TÉCNICA DE KOEPPEN - DÍA CONTRA A VIOLENCIA

BOS DÍAS A TODOS/AS!

Qué tal estades? Coma ben sabedes, o 25 de novembro conmemórase o DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO, por iso, dende o Equipo de Biblioteca queremos propoñer a técnica de relaxación de Koeppen para levala a cabo xuntos. De esta maneira, neste día tan importante, podemos “botar fóra” todos os sentimentos negativos (rabia, estrés, ansiedade...)

Animádevos!

DÍA MUNDIAL DA INFANCIA (20 DE NOVEMBRO)

DÍA MUNDIAL DA INFANCIA

(20 de novembro)

NOVEMBRO: MES DA CIENCIA EN GALEGO

Novembro é, sen dúbida, un mes especial. Comeza tralos sustos do Samaín, vén cargado de castañas, noces, e outros froitos de outono, fai que quentemos as nosas mans nos magostos e deixa paso ao mes do Nadal. Todos estes motivos darían para festexar pero... é que, ademais de todo isto, novembro é o mes da ciencia en galego. Convidámosvos a coñecer a dúas científicas moi xeitosas que están desexando converter a todas e todos os peques de Salceda en novos investigadores. Vos animades?

PRÉSTAMOS DA BIBLIOTECA

Por fin retomamos os préstamos.

Os nosos alumnos e alumnas estaban moi emocionados e nerviosos por estrear as súas novas bolsiñas viaxeiras.

Esta semana levaron un conto a casa para gozar de momentos máxicos e inesquecibles de lectura en familia.