Recuncho maker

Could not find the wijering_mediaplayer file for embedding.

OBRADOIRO DE IOGA

OLA PEQUES!!!! ESTA SEMANA PROPÓÑOVOS UNHA ACTIVIDADE DE MINDFULNESS. GRAZAS A ESTAS PEQUENAS TÉCNICAS PODEMOS AXUDAR AOS NENOS E NENAS A APRENDER E FORTALECER AS SÚAS HABILIDADES E DESTREZAS CO TEMPO.  AO PRACTICAR A ATENCIÓN, OS NENOS E NENAS APRENDERÁN A SER MÁIS CONSCIENTES DOS SEUS PROPIOS SENTIMENTOS, SENSACIÓNS, PENSAMENTOS E DO ENTORNO QUE OS RODEA.

NESTE CASO TRABALLAREMOS A ATENCIÓN COA TÉCNICA DO 5-4-3-2-1

DEBEDES PINCHAR EN CADA NÚMERO, COMEZANDO POLO 5 E AO REMATAR DE ENUMERAR TODOS OS ELEMENTOS ESTARÁN MÁIS TRANQUILOS E ATENTOS.

 

MESA DE LUZ

MESA DE LUZ

 

Para estrenar o Recuncho Maker traémosvos un recurso moi moi chuli co que contamos no cole, pero que tamén podemos fabricar na casa: A MESA DE LUZ!!

 

 

En primeiro lugar, na biblioteca dispoñemos dunha mesa de luz a disposición de tódalas aulas, polo que o profesorado titor podedes visitar a biblio para desfrutar do seu uso.

 

En segundo lugar, para crear unha mesa de luz na casa, deixámosvos dous videos con tódalas instrucción precisas para realizala.

 

 

 

Unha vez teñamos a nosa mesa de luz, podemos traballar con ela infinidade de cousas: formas, cores, grafomotricidade, tamaños, números...etc. Aproveitando que nos atopamos en Outono, invitámosvos a que visitedes estes blogues nos que atoparedes actividades para experimentar coa mesa de luz. Para acceder soamente tedes que pinchar nas seguintes imaxes:

 

 

 

 

 

 

 

ESPEREMOS QUE DESFRUTEDES DESTE MARABILLOSO RECURSO!!

OBRADOIRO DE IOGA

BOS DÍAS, PEQUES!!!!

HOXE FÁGOVOS ESTA VISITA PARA ACHEGARVOS UN PEQUENO OBRADOIRO DE IOGA. A SEGUNDA SEMANA DE CADA MES DEIXAREIVOS DIFERENTES PROPOSTAS.

PINCHANDO NOS SEGUINTES NÚMEROS ATOPAREDES:

1. BENEFICIOS DO IOGA

2. SESIÓN DE IOGA: POSTURAS DE ANIMAIS 

3. MÚSICA DE RELAXACIÓN PARA QUE POIDADES FACER AS POSTURAS UNHA VEZ QUE XA AS TEDES INTERIORIZADAS.

4. LIBRO DE IOGA DE DIFERENTES POSTURAS DISPOÑIBLE NA BIBLIOTECA DO CENTRO.

 

AGORA A CONCENTRARSE E A GOZAR DESTA SESIÓN EN FAMILIA.

DENDE A BIBLIOTECA ACHEGÁMONOS AO MUNDO DIXITAL

Ola amiguiñas e amiguiños, que tal? como vos atopades? Eu estou un pouco canso de tanto traballar e supoño que vós tamén. Estiven revisando todo o que fixestedes sobre o noso proxecto do "MAR" e traballastedes moitísimos.

Por isto quero deixaros aquí unha recopilación dos xogos dixitais do noso proxecto do "MAR",  a ver se vos gustan...

RODA DOS ANIMALIÑOS DO MAR.

PASAPALABRA "A VIDA NO MAR"

PREME NO ENLACE:https://es.educaplay.com/recursos-educativos/5718963-a_vida_no_mar.html

Test de preguntas e respostas, "XOGAMOS CO MAR"

PREME NO ENLACE: https://es.educaplay.com/recursos-educativos/5834062-animais_do_mar.html

Sopa de letras, "ANIMALIÑOS DO MAR"

PREME NO ENLACE:https://es.educaplay.com/recursos-educativos/5866473-animais_marinos.html

Xogo para saber que aprendemos do mar, QUIZ CRA RAIÑA ARAGONTA

UNHA NOVA AMIZADE NA BIBLIOTECA

 

Caselín, a nosa mascota da aula, ten unha nova amizade (non especificamos sexo para que os nenos/as decidisen cal era) e tróuxonola á biblioteca para que poidamos coñecela. Pediunos ademáis que entre todos os nenos e nenas do cole inventemos un nome para el/ela. O seu nome finalmente foi: PÚRPURA.

Con púrpura fixemos actividades como buscar as letras do seu nome, ¡pareceunos moi divertido!

 

ROBOT

 CON PÚRPURA, O ROBOT

COÑECEMOS AS LETRAS DE PÚRPURA

   

Sorry, flash is not available.

 

PÚRPURA

Hoxe tocou divertirse con "Púrpura". os nenos/as recoñeceron as letras do seu nome utilizando o robot.

CASELÍN TEN COMPAÑÍA

CASELÍN ESTE NADAL VOLTOU AO PAÍS DA FANTASÍA PARA VISITAR Á SÚA FAMILIA.


ALÍ ATOPOUSE CUNHA GRAN AMIZADE, CONTOULLE O BEN QUE O PASABA NESTE COLE E QUÍXOSE VIR CON EL. PERO PÁSALLE O MESMO QUE LLE SUCEDÍA A CASELÍN,  NON TEN NOME.


BUSCÁMOSLLE UN ENTRE TODOAS AS NENAS E NENOS DO COLE?



 

ROBÓTICA NA AULA

TRABALLAMOS AS CORES CON ROBÓTICA

 

Distribuir contido