Préstamo de adultos

PRÉSTAMO DE ADULTOS (CURSO 2023-2024)

Queridas familias,

Sabemos moi ben que educar é unha tarefa extraordinaria e moi importante, pero ás veces, neste proceso encontrámonos con certas dificultades.

Para axudarvos, vos deixamos unha selección de libros que podedes atopar na nosa biblioteca.

INFORMACIÓN SOBRE A RESERVA DOS LIBROS

Destinatarios: pais/nais do alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitudes: mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecaaragonta@gmail.com, indicando nome e apelidos, libro que desexa reservar e día que prefiren recoller o libro (martes ou xoves). Ademais deben informar o nome do seu fillo/a e a aula no que están matriculados.

Confirmación: unha vez realizada a solicitude, recibirán un correo electrónico informándolles o día exacto que comeza o préstamo.

Duración: o préstamo será de tres semanas (21 días).

Recollida e devolución: na biblioteca do CRA Raiña Aragonta.

Horario: os martes de 16:00 a 17:00 e os xoves de 17:00 a 17:30.

Deterioración ou perda de material: as familias serán as responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.

PRÉSTAMO DE ADULTOS

Educar aos nenos e nenas é un reto marabilloso, pero non está exento de dificultades. Aquí tedes unha selección de libros que vos axudarán a resolver problemas cotiáns na educación dos vosos fillos, con ideas sobre ás últimas correntes educativas e reflexións para seguir aprendendo ao longo deste apaixonante camiño.

INFORMACIÓN SOBRE A RESERVA DOS LIBROS

Destinatarios:pais/nais do alumnado do CRA Raiña Aragonta.

Solicitude:mediante correo electrónico á seguinte ligazón bibliotecaaragonta@gmail.com indicando nome e apelidos, libro que desexa reservar e día que prefiren recoller o libro (martes ou xoves). Ademais deben informar o nome do seu fillo/a e a aula no que están matriculados.

Confirmación: unha vez realizada a solicitude, recibirán un correo electrónico informándolles o día exacto que comeza o préstamo.

Duración: o préstamo será de tres semanas (21 días).

Recollida e devolución: na biblioteca do CRA Raiña Aragonta.

Horario: os martes de 16:00 a 17:00 e os xoves de 17:00 a 17:30.

Deterioración ou perda de material: as familias serán as responsables dos danos ou perdas que poidan sufrir os materiais mentres dure o préstamo.