Familias Lectoras

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER: 8 DE MARZO

Estimadas familias:

De cara a celebración do día Internacional da Muller, antes denominado Muller Traballadora, no Cra Raíña Aragonta creamos a nosa propia árbore de vida  onde aparecen reflectidas algunhas daquelas mulleres significantes no noso alumnado.

Así que xuntos reflexionemos e entre todas e todos construamos  un camiño hacia a igualdade baseado nos dereitos humanos, a eliminación dos estereotipos e roles de xénero e cada un dos prexuízos que dividen á sociedade.

Sen esquecernos que o lema da ONU para este ano é: “Financiar os dereitos das mulleres: acelerar a igualdade”.

DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA- 20 DE NOVEMBRO DE 2023

O día 20 de novembro celebrarase o Día Mundial da Infancia. Como este ano o proxecto do centro son os debuxos animados "Aragonta Films" decidiuse realizar dúas enquisas na cal as familias tivesen que viaxar un pouco no tempo para recordar aqueles debuxos animados favoritos da súa infancia. Ademais doutra na que tiñan que respostar cales son os preferidos dos seus fillos/as na actualidade.

Ante todo, moitas grazas pola vosa participación. Velaquí tedes unha mostra en imaxe daqueles debuxos animados que foron máis nomeados nas enquisas feitas:

FAMILIAS LECTORAS NA SEMANA DO LIBRO

MOÍTISIMAS GRAZAS FAMILIAS POR PARTICIPAR NA SEMANA DO LIBRO

Esperamos que o disfrutárades tanto coma nós

Sorriso

CONTOS EN FAMILIA

O día 20 de Marzo celébrase o Día Mundial da Narración oral e que mellor forma de conmemorala que contando os contos en Familia

Moitísimas grazas pola vosa participación. Aquí tedes esta pequena recopilación dos vosos contos:

A MELLOR SOPA DO MUNDO

A VIAXE DE PANCHO

OS TRES PORQUIÑOS

UN RICO PASTEL

LA BRUJA BELINDA

CONTOS DA NOSA INFANCIA

O día 20 de novembro celébrase o Día Mundial da Infancia e que mellor forma de conmemorala que recordando os contos preferidos da infancia das familias e dos nenos e nenas do centro.

Familias moitísimas grazas pola vosa participación. Aquí tedes esta pequena recopilación dos vosos contos:

Aqui temos máis investigacións do noso alumnado.

Seguen chegando as vosas aportacións sobre os nomes das árbores en galego.

Por un lado, temos o debuxo de Andreas de 3 anos B, moi bo traballo!

Dende Picoña, tamén nos chegou está composición de Xandre. Canto aprendemos con vos!

E dende Entenza, Sabela amósanos a gran variedade de árbores froiteiras que nos ofrecen un montón de froitas e froitos secos que nos encantan nas merendas!

Moitisimas grazas pola vosa colaboración familias.

Debuxos familias lectoras

Chéganos debuxo de Leo de Fontán. Moi bonito Leo, moitas  grazas por participar a ti e a túa familia!!!

Familias lectoras

SEGUEN CHEGÁNDONOS TRABALLIÑOS DAS FAMILIAS LECTORAS, ESTA VEZ A FAMILIA DE CARLOTA ACUÑA

DE 5º A. MOITAS GRAZAS, PRECIOSO O DEBUXO CARLOTA!!!!

Familias lectoras

Chegounos tamén a investigación de Gabriel Solano Burgo de Fontán e da súa                  familia. Moi  bo traballo!. Moitas grazas !!

Traballos Familias Lectoras

CHEGAN TRABALLIÑOS DAS FAMILIAS LECTORAS.

PRECIOSO O DEBUXO  AINARA!!!!

GRAZAS A TI E A TÚA FAMILIA POR PARTICIPAR!