Información ás familias materia: Tecnoloxia, 2º ESO

Sistema de calificación da materia de Tecnoloxía

• Precedemento de avaliación contínua, de tal xeito que se teñen en conta sempre todos os temas dados ata a data.

• Porcentaxes segundo o tipo de actividades

Peso

Bloque

Exámes

Traballos

Tema 1: El trabajo digital

Tema 2: El proceso tecnológico

Tema 3: El dibujo técnico

Tema 4: Materiales de uso técnico

Tema 5: La madera

Tema 6: Estructuras

Tema 7: Mecanismos

Tema 8: Circuitos eléctricos

Proyecto final

100%

• No caso de no haber notas dun dos dous elementos trasladarase a porcentaxe ao outro.

• Para poder superar a materia é necesario no ter suspensos máis de 2 temas.

• Se nun exame non se acada un 3, considerarase o tema suspenso.

• Aplicarase de xeito xeral o truncamento, é decir, eliminarase a parte decimal da nota, quedando esta có enteiro. No caso de participar activamente en actividades voluntarias o alumnado pode conseguir o dereito ao redondeo, indo ao enterio superior si o primeiro decimal é igual ou superior a 5 e quedarase no enteiro en caso contrario.

• No caso de repetir un traballo, a nota máxima que poderá acadar será un 10% inferior á máxima.

• Por cada un dos pates de mal comportamento que o/a alumno/a teña, restarase 0,5 puntos da nota final da avaliación en curso.

Ao mesmo tempo, vestede pode seguir as notas do seu fillo/a na materia na sección “Cualificación” da aula E-Dixgal, situada na marxe esquerda, e coñecer as datas de entrega das diferentes actividades e probas no Calendario situado á dereita da aula, tal e como se mostra na imaxe.

Por último, lembrarlle que a miña hora de atención as familias é os mércores de 11:00h a 11:50h, sempre con cita previa.

Gabino González Vega

Profesor de Tecnoloxía 2º ESO.

tecno2eso2223.pdf149.95 KB