TAREFAS DO 18 ao 22 MAIO

Adxunto publicación do blog da biblioteca no que se dan consellos para a boa organización da tarefa escolar na casa. Pinchar no seguinte enlace:

________________________________________________________________________________________________

Tedes ata o día 24 de Maio para entregarme todas estas tarefas. Ánimo e todos/as e un saúdo! Guiño

LENGUA CASTELLANA:

Acceder polo libro dixital ao Tema 11- Lectura comprensiva: “Poesías”. Facer no caderno os exercicios 1, 2, 3, 4 e 5.

MATEMÁTICAS: Repasar as táboas de multiplicar (importantes sabelas de cabeza para o próximo curso). Pinchar de novo no seguinte enlace para poder visualizar o vídeo explicativo das páxinas 105, 106 e 107.

Tema 8, páxina 106 do libro de texto, facer os exercicios: 13, 14, 18 e 20.

LINGUA GALEGA:

Tema 10 “Palabras con s e x” (páxina 121 do libro de texto). Ler con atención e facer os exercicios: 13 e 15.

Tema 10 “Palabras antónimas” (páxina 122 do libro de texto). Se as palabras sinónimas son as que tiñan o mesmo significado, as palabras antónimas son as contrarias, e dicir, as que teñen un significado oposto, como alto/baixo ou largo/corto. Facer os exercicios 16 e 17 no caderno.

Picar neste enlace da biblioteca onde poderedes informarvos das Letras Galegas e mesmo xogar cun escape room!!

CIENCIAS SOCIAIS:

Adxúntovos esta ficha de repaso e resolvedes os exercicios no caderno (ou imprimides a ficha se tendes impresora). Estes exercicios están relacionados co Tema 3 do libro de texto.

CIENCIAS NATURAIS: Tema 5 “A función de relación” (páxinas 70 e 71 do libro de texto). Ler con atención e facer no caderno os exercicios: 1, 2 e 3.

ENGLISH:

Click here

PLÁSTICA: 4º RETO ARTÍSTICO

MÚSICA

• Realización de un baile de HIP HOP (si pincháis os sale el baile) y me lo enviáis al correo.

EDUCACIÓN FÍSICA: CLICK AQUÍ

SOCIAIS. Ficha repaso tema 3.pdf212.21 KB