INICIO CURSO 23/24

As clases comezarán o vindeiro luns día 11 de setembro no horario habitual de 8:55 h. a 13:55 h. Haberá servizo de transporte escolar e de madrugadores e comedor

O primeiro días poden acceder os pais ao recinto. O alumnado de 3º a 6º esperará no pavillón ou pistas e os de 1º e 2º nas pirámides. Os últimos en entrar serán os alumnos de e logo teremos unha reunión coas familias deste nivel na biblioteca.

Nas saídas as familias de 1º e 2º poden achegarse ata as pirámides a recoller aos alumnos, Como o curso pasado sairán uns minutos antes para evitar aglomeracións co resto de alumnado. As coidadoras do bus tamén recollen a estes de 1º e 2º nas pirámides.

Nas saídas as familias de alumnado de 3º a 6º é convinte que accedan ao recinto ó longo de toda a rúa, desde o portalón ata as pirámides espereando nas beirarrúas para deixar o centro da calzada ao alumnado e evitar tapóns na zona do portalón.

Deixamos varios arquivos adxuntos:

A circular de incicio de curso onde se tratan varios destes temas  mais pormenorizados

o cadro do profesorado e que cursos imparten.

O calendario escolar

circular 23-24.docx_.pdf193.04 KB