Últimas novas

SELLO DE CALIDADE EUROPEO

COMEDOR ESCOLAR: Curso 2018-2019

Nos documentos adxuntos está toda a información:

Circular: INFORMACIÓN

SOLICITUDE CONTINUIDADE

SOLICITUDE NOVOS USUARIOS

AUTODECLARACIÓN

CALCULADORA SIMULACIÓN PREZOS COMEDOR: Aquí

O prazo de entrega en SECRETARÍA  ou DIRECCIÓN remata o 21 de xuño. Prazo extraordinario para o alumnado de nova incorporación (4º de Educación Infantil): Do 26 ao 28 de xuño.

A solicitude pode recollerse en Secretaría ou baixala dos enlaces anteriores ou documentos adxuntos.

Unha alumna do noso centro premiada no Concurso de Prensa Escola

Noraboa a Silvia Suárez Fernández , alumna de 6º de Educación Infantil, por acadar o 3º Premio no XIV Concurso de Mellor Peridodista Infantil neste Curso 2016-2017.

Este foi o seu traballo:

Esta é a noticia que apareceu o pasado mércores 24 de maio no suplemento de "A Voz na Escola" do períodico: A Voz de Galicia. Maís información aquí:

Resumo da experiencia na prensa local

Fai clic encima da foto para ler a noticia aparecida no "Progreso" o pasado Xoves 25 de maio de 2017.... Aproveitamos para felicitar a Susana López polo seu traballo na redacción da noticia.