Eventos

• warning: mysql_query(): No such file or directory in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 2.
  • warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 2.
  • warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 3.
Escolle o tipo de evento que filtrar
« Domingo Maio 12, 2019 »
Dom

23 alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria viaxarán do 9 ao 16 de maio a Bélxica. Irán acompañados pola directora e dous mestres do centro. O programa previsto é moi completo e abarca aspectos de convivencia, culturais, educativos, de ocio, costumes das familias belgas, etc....