Obradoiro de escritura creativa coas familias

Este martes na biblio fixemos un obradoiro de escritura creativa co alumnado de 6º a cargo da mamá dunhas nenas do centro. O obradoiro chamouse: FANTASÍA ANIMAL DE CARRAL. A actividade tivo como obxectivo elaborar unha fauna fantástica a partir de animais coñecidos e presentes na nosa contorna. Partiron da presentación dalgúns seres mitolóxicos galegos e observaron un xogo de cartas coñecido como Fantasy Riders no que viron diferentes criaturas fantásticas. Tratouse dunha actividade imaxinativa na que as alumnas e o alumnos crearon un animal fantástico coa técnica da colaxe a partir de fotos de animais reais e, ademais, foron quen de describir as súas características máis peculiares dun xeito libre e creativo. Aquí vos deixamos unhas imaxes do momento e unhas recmendacións de libros que temos na biblio por se queredes seguir creando e imaxinando!