Blog de Biblioteca

MAGOSTO E SAMÁIN

Etiquetas :

Aquí vos mostramos algunhas das actividades realizadas para conmemorar estas datas de Magosto e Samaín: Exposicións de cabazas, ambientación do centro, degustación de castañas, xogos populares, lecturas a escuras... Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración!

Magosto e Samaín 2018 from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

Lecturas a escuras na semana de Samaín. from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORAS

Etiquetas :

Todos os xoves despois do recreo, na hora de ler, o alumnado de 6º A e B de EP acompaña nas lecturas ao de 1º A e B. Que gusto da velos compartir lecturas e risas xuntos! Aquí vos deixamos unhas imaxes destes momentos.

Padriños e madriñas lectoras from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

NOVAS LECTURAS POLO SAMAÍN E OUTRAS

Etiquetas :

Temos novos libros relacionados coa temática do Samaín: teatro, música, banda deseñada... Tamén incorporamos novos títulos como os clásicos de Harry Potter, poesía, o novo de Herve Toulet e outros de tipo informativos sobre rúas e cidades. Achégate a descubrilos!

PINGÜI REPARTE OS LIBROS

Etiquetas :

A mascota da biblioteca levoulles os libros relacionados co Samaín aos nenos e nenas de 6º de EI para que fagan nas súas aulas as LECTURAS A ESCURAS.

NOVIDADES NA SALA DE MESTRES

Etiquetas :

Dentro da biblio temos un expositor de novidades pero pensamos que tamén os profes estarían interesados en velas así que levamos unha caixa á sala de mestres coas novas adquisicións. Estos libros vanse cambiar periodicamente, esperemos que vos gusten e vos sexan útiles.

GALICREQUES

Etiquetas :

Os nenos e nenas de 1º e 2º asistiron a unha divertida sesión de títeres encadrada dentro do espectáculo de Galicreques. O lugar da representación foi o local social de Tabeaio e estivo organizado pola Concellaría de Cultura do Concello de Carral.

XA TEMOS LEMA PARA O PROXECTO!

Etiquetas :

Xa temos a recopliación dos lemas para o noso proxecto, en lugar dun gañador hai dous! O lema resultante elexido foi:

Os gañadores foron Irene de 5º e Antón de 3º

I OPEN SCIENCE CAMBRE

Etiquetas :

O alumnado de 3º e de 6º participou na I Open Science de Cambre cos libros da Editorial Pingüi, as camisetas interactivas. o experimento de "Polo váter so caca e pis", os MBots e os robots pintores. Éxito de público e unha fantástica experiencia para mestras e alumnado. Aquí vos deixamos unhas imaxes.

PÁXINA DA EDITORIAL PINGÜI

Etiquetas :

Picando AQUÍ poderedes atopar todo o traballo feito dende a Editorial Pingüi, a da nosa biblioteca.

FIN DE CURSO 17/18

Etiquetas :

Remata un curso máis cheo de risas e algunha que outra bágoa. Aquí vos deixamos algúns dos fenomenais momentos que vivimos no concerto de "AS MAIMIÑAS". Recordade que podedes atopar e levar para a casa os seus CD porque os temos na biblioteca.

BO VERÁ A TODOS E TODAS!

A EDITORIAL PINGÜI CHEGA AO CONCELLO

Xa se poden consultar algúns dos exemplares dos libros feitos dentro da Editorial Pingüi na Biblioteca Municipal.

GAÑADORES DO I CONCURSO "A AUGA NON PARA"

Etiquetas :

O pasado 1 de xuño o alumnado de 6ºB do noso centro proclamouse campión do I Concurso "A auga non para" organizado pola Empresa Emalcsa e a Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo. Como premio tiveron saídas didácticas pola contorna coa oportunidade de coñecer lugares como a Aula da Natureza de Abegondo/Crendes, ruta ata o embalse de Cecebre e visita ao obsevatorio de aves e embalse de Beche, entre outras. Para máis información pódese visitar a páxina de EMALCSA.  (picade no enlace para ver más imaxes)

Aquí vos deixamos algúns momentos desta actividade.

Feito con Drupal 6

Proxecto Webs dinámicas