Blog de Biblioteca

FESTIVAL DE INVERNO

Aquí vos deixamos uns anaquiños do que aconteceu no Festival de Inverno deste ano. BOAS E MERECIDAS VACACIÓNS PARA TODOS E TODAS!

Festival de Inverno from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

TALLER DE POSTAIS DE NADAL

Etiquetas :

Os padriños e madriñas de 6º e os seus afillados e afilladas de 1º agasalláronse  con postais e bos desexos para este Nadal. Foron momentos de compartir emocións e de demostrar afectos. Creamos comunidade dende a biblioteca.

COMO SERÍA A TÚA BIBLIOTECA IDEAL?

Etiquetas :

Na formación de usuarios que se fixo a comezos de outubro con todo o colexio e para conmemorar o Día das Bibliotecas Escolares o 24 de Outubro propuxémosvos que debuxarades como vos gustaría que fose o espazo da biblioteca. Temos anotadas varias propostas para poder levalas a cabo. Encantáronnos os altillos, as alfombras, as zonas de xogos de mesa, os pufs, o espazo "gamer," os tipis incluso ao aire libre, a biblioteca do futuro, os columpios, as piscinas, as cabanas, a música.... Pero sobre todas as cousas encantáronnos esas caras de ledicia lendo. Moitas grazas a todos e todas por colaborar. Procuraremos facer dos vosos soños unha realidade!

Debuxa como che gustaría que fose a nosa biblioteca from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORAS

Etiquetas :

Velaí os padriños e madriñas lectoras de 6º B e os seus afillados de 1ºB compartindo lecturas de creacións propias sobre o Nadal. Unha boa motivación para escribir e un público esixente pero entregado. Así da gusto!

Lecturas de Nadal en 1º B from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

CALENDARIO DE ADVENTO

Etiquetas :

Durante estes quince días, antes de que comece o inverno e se produza o solsticio, na biblioteca iremos facendo actividades relacionadas coa animación lectora e a cultura a través do noso calendario. Cada día sacaremos unha tarxeta dos sobres e veremos que sorpresa nos depara. Ide mirando na seguinte foto, iremos actualizando cada día os enlaces. Achégase o SOLSTICIO DE INVERNO e con el o NADAL!

MES DA CIENCIA EN GALEGO

Etiquetas :

Durante esta última semana dende a biblio fixemos actividades relacionadas coa ciencia e tamén cos elementos que fan falta para elaborar o pan. Experimentamos co millo e o trigo, coa auga e coa terra (ou sustrato). Esta actividade é unha tarefa relacionada co PDI do centro Descubrindo Carral: temos moito que contar. Ademais o alumnado de 5º e 6º expuxo as súas maquetas sobre o Universo e o corpo humano. Velaí unhas imaxes.

3 DE DECEMBRO

Etiquetas :

Esta curta é a proposta da biblioteca para a hora de ler e con ela pretendemos que se traballe a alfabetización mediática. Proponse un debate posterior no que se traten temas como a adolescencia, os hábitos de xogo, as diferentes maneiras de afrontar os problemas ou se é máis fácil ou máis difícil a vida das persoas con diversidade funcional. E ti? Es discapacitado para algo?

OS MAPAS

Etiquetas :

Interesante vídeo para reflexionar sobre a representación da Terra nos mapas.

25 N

Os nenos e nenas de 1º A interpretan a canción de Rozalén "La puerta violeta" en LSE no recreo, aquí vos deixamos a gravación do traballo destas últimas semanas dentro da materia de Valores Cívicos e Sociais. No CEIP Vicente Otero Valcárcel dicimos NON á violencia!

PUERTA VIOLETA EN LSE from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

25N na biblioteca from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

CIENCIA, PAN E POESÍA

Etiquetas :

O mes de Novembro é o MES DA CIENCIA EN GALEGO, dende a biblioteca celebrámolo con varias actividades. Unha delas chegou por carta a todas as aulas cunha petición: Pingüi quere facer un libro que mesture as temáticas principais da nosa biblio este curso que son as poéticas diversas e o proxecto sobre Carral. Trátase dun libro colaborativo onde os pequenos de Educación Infantil serán os ilustradores e os maiores os escritores. Aproveitamos para distinguir os tipos de texto: os informativos (definicións científicas) e os literarios (a través de metáforas, comparacións e greguerías). Na última semana haberá moitas outras actividades que xa vos iremos ensinando. Nas entradas e saídas do cole escoitamos a canción do grupo Migallas "Pan de millo".

MAGOSTO E SAMAIN

Etiquetas :

Aquí vos mostramos algunhas das actividades realizadas para conmemorar estas datas de Magosto e Samaín: Exposicións de cabazas, ambientación do centro, degustación de castañas, xogos populares, lecturas a escuras... Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración!

Magosto e Samaín 2018 from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

Lecturas a escuras na semana de Samaín. from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORAS

Etiquetas :

Todos os xoves despois do recreo, na hora de ler, o alumnado de 6º A e B de EP acompaña nas lecturas ao de 1º A e B. Que gusto da velos compartir lecturas e risas xuntos! Aquí vos deixamos unhas imaxes destes momentos.

Padriños e madriñas lectoras from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

Feito con Drupal 6

Proxecto Webs dinámicas