Radio Pingüi

RADIO PINGÜI: DEREITO AO XOGO

O martes 31 foi un día especial porque tivemos programa de radio en directo conducido por alumnos de 4ºA de Educación Primaria tratando o DÍA INTERNACIONAL DO XOGO, 28 de maio, tan importante para nós este cursa xa que está relacionado co noso PDI "Súper recreos de Pingüi".

PODCAST SOBRE FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

Para conmemorar a festividade das Letras Galegas, entre outras actividades, escoitamos o programa sobre a vida e obra de Florencio Delgado Gurriagán.

RADIO PINGÜI: DÍA DO LIBRO

Programa radiofónico pola conmemoración do Día do Libro, con recomendacións lectoras do alumnado de 4ºB Educación Primaria.

PODCAST SOBRE ROSALÍA

Programa en directo do Día de Rosalía, celebrando tamén o día da radio e o noso primeiro programa en directo.

RADIO PINGÜI: ENTREVISTA ENTRE AULAS

Entrevistas do alumnado de 5º de EP sobre escritoras escollidas. Actividade que xunto con outras, nos permitiron celebrar o día 18 de outubro, día das escritoras e o 24, día das Bibliotecas, de maneira conxunta.

PODCAST 5ºA

A rapazada de 5º A animámosvos a que escoitedes os nosos podcast e continuaremos facendo máis produción

POEMAS RADIOFÓNICOS

Aquí vos deixamos uns poemas que fixeron tres alumnas de 6ºC adicados ao medio ambiente. A poesía expresa emocións e tamén pode ser reivindicativa e servir de denuncia contra as inxustizas ou, como neste caso, para concienciar sobre o desxeo nos polos e o cambio climático. Fai un pouco de poesía? A que sonan ben bonitas?

TEATRO RADIOFÓNICO II

Nova entrega radiofónica!

Neste caso podedes escoitar aos nenos e nenas de 3ºA que gravaron esta simpática obra de teatro baseada no libro "Indo para o Samaín" de Carlos e Sabela Labraña e da Editorial Everest. A música que sona de fondo é "O outono" de Vivaldi. Desfrutade escoitándoos!

TEATRO RADIOFÓNICO

Os nenos e nenas de 3º gravaron esta obra de teatro tan divertida de Socorro Tajes titulada "Todo é un conto" e que se atopa dentro dunha obra máis ampla chamada "Cinco pezas para pícaros" de Edicións Fontel. Están feitos uns actores e actrices!

ECOCOMEDORES: ENTREVISTA A ADRIÁN VIÑAS, O NOSO COCIÑEIRO

O alumnado de 3ºB entrevistou ao noso conciñeiro, Adrián, co gallo do reto de maio de Pingüi sobre ecocomedores. Velaquí as súas sabias palabras para saber moito máis sobre o que son os produtos de tempada, de cercanías ou quilómetro 0, os ultraprocesados, a dieta saudable... Para este traballo tivemos que documentarnos a través das noticias que atopamos do noso comedor na prensa e buscar as preguntas apropiadas para partir desa información facer a escaleta, ensaiar un pouco, buscar locutoras voluntarias e... a gravar! A música que se escoita é do libro-CD "Eu cociño, ti cociñas" de Mama Cabra editado por Galaxia Sonárbore. Moitas grazas por axudarnos a aprender, Adrián!

ENTREVISTA A LUIS LOSADA REDE ESPORA

O pasado 14 de abril estreamos RADIO PINGÜI da man de Luís, de Radio Espora, que estivo gravando co alumnado de 5ºA. Aquí vos deixamos o resultado da entrevista que lle fixeron os rapaces e rapazas deste curso. Así ademais de aprender o manexo dos aparelos electrónicos que conforman unha radio, o alumnado estivo traballando o texto da entrevista, a escaleta, a duración, a expresión oral... e un montón de contidos máis das linguas.  Aprenden facendo e cun uso social. Aquí vos deixamos a proba, van dous programas cos dous finais diferentes porque son unha xoia e escoitar a Luís sempre merece a pena. Grazas polas túas sabias palabras!

ENTREVISTAS AOS NOSOS MAIORES

Os nosos maiores son unha fonte de ensinanzas, que mellor que escoitalos e descubrir como vivía naqueles tempos.

Aquí os tedes