BENVIDA

CEIP  PLURILINGÜE  SOUTO-DONAS.

SOUTO s/n. 36.388 DONAS- GONDOMAR (PONTEVEDRA)

Tel.: 986-386031. A partires do 08 de marzo de 2019, o novo nº de teléfono será: 886121240.

E-mail: ceip.souto.donas@edu.xunta.es.

SOLICITUDE DE PRAZA PARA O CURSO 19-20.

OFERTA  DE  PRAZAS  CURSO  2019-20

RESERVAS ADMITIDAS CURSO 19-20

CALENDARIO  DO  PROCESO  DE  ADMISIÓN  PARA  O  CURSO 2019-20

CALENDARIO  ESCOLAR  CURSO  2018-19.

AULA MATINAL

O INVERNO EN DONAS

E xa temos aquí as fotos do Inverno. Fermosísimas as vosas composicións. Até calafríos sentimos ao ollalas.

As alumnas e alumnos de Cuarto de Primaria queremos agradecer de novo a colaboración das familias neste noso Proxecto Meteoescola.

CHARLA SOBRE "ACOSO ESCOLAR"

O alumnado de 5º e 6º aproveitou o Día da Paz para reflexionar sobre o acoso escolar cunha charla informativa impartida por dous efectivos do Cuartel da Garda Civil de Gondomar.

A charla centrouse sobre todo na       importancia de contalo, de ser quen de dicir non e da responsabilidade de todos, e en especial dos compañeiros e compañeiras da vítima, para terminar con situacións deste tipo.

DÍA DA PAZ 2019.

Como xa sabedes o 30 de xaneiro é O DÍA DA PAZ.

Este curso aproveitamos esta data para reflexionar sobre o ACOSO ESCOLAR, centrándonos sobre todo na importancia de contalo, de ser quen de dicir non e da responsabilidade que temos tod@s, e en especial @s compañeiro@s para rematar con situacións deste tipo:

• Apoiando a todos os nenos e nenas,

• non mirando para outro lado,

• axudando a crear un clima de respecto e tolerancia.

Estes contos serven para axudarnos a poñernos no lugar dos nenos e nenas que padecen situacións deste tipo.

No colexio, ademáis, temos tamén, na Biblioteca, estes outros libros sobre este tema:

CROSS ESCOLAR 18-19

Noraboa a o noso alumnado  que participou no cross escolar celebrado en Baiona o domingo, 13 de xaneiro. Nunha mañá soleada e fría os nosos chicos e chicas alí estiveron facendo deporte e convivindo co alumnado de outros centros da contorna.

Tedes a clasificación xeral nun arquivo adxunto.

DÍA DA MULLER 2019.

O venres 8 de marzo conmemórase  DÍA DA MULLER.

Para entender por que se conmemora nesta data mirade esta pequena presentación e a curtametraxe que está a continuación.

No colexio, en consoancia co proxecto deste curso, propoñemos mirar estas dúas PELÍCULAS FEMINISTAS. Nelas, as protagonistas rexeitan os estereotipos impostos pola sociedade e amosan unhas rapazas dispostas a cambiar a sociedade amosando que elas poden facer todo aquilo que se propoñan.