MEDIACIÓN 18-19.

GRAZAS  MEDIADORES  E  MEDIADORAS

POLA  LABOR  DESEMPEÑADA  DURANTE  ESTE  CURSO  2018-19!!

"DÍA DE PESADELO"

As alumnas de 6º de  E. Primaria CAROLINA FIGUEROA, EREA ESTÉVEZ e ZAYRA COSTAS foron as gañadoras do II CERTAME ESCOLAR DE CREACIÓN DRAMÁTICA DO IEM, coa súa obra "DÍA DE PESADELO".

O 27 de maio tivemos a sorte de mirar a obra representada polo grupo de teatro A MOURA do CC A MERCED de Chaín.

Ao remate da obra D. LUÍS CARBALLO e MIGUEL ANXO MOURIÑO, membros do Instituto de Estudos Miñoráns fixeron a entrega do DIPLOMA as alumnas.

NORABOA  RAPAZAS!!

XORNADA DE CONVIVENCIA.

O venres, 7 de xuño, entre as 11.30 e as 12.45 h. daremos a benvida ao colexio aos nenos e nenas que o vindeiro mes de setembro compartirán con nós as clases de infantil e 1º de E. Primaria.

Esperamos que o pasen moi ben.

ANFITRIOAS DUNHA XORNADA MULTIDEPORTE

As alumnas e alumnos de Cuarto de Primaria recibimos as alumnas e alumnos dos colexios CEP de SABARÍS e do CEIP HUMBERTO JUANES para participar nunha xornada deportiva no noso cole.

Desfrutamos un montón de actividades de baile, orientación nas súas versións score e en liña, de atletismo, brilé, dez pases, baloncesto, hóckey e unha carreira "cross". Pero o principal foi compartir con compañeiras e compañeiros unha xornada deportiva estupenda.

Moitas grazas aos citados colexios por visitarnos agardamos que o pasarades tan ben coma nós.

Aquí vos deixamos unha montaxe con algúns dos mellores momentos.

HISTORIAS DO CINE NO VAL MIÑOR.

Aquí están recollidas as aportacións das familias para axudarnos a facer un pouco de memoria do NOSO CINE.

O Equipo de Normalización Lingüística agradece a colaboración de todas estas persoas.

LETRAS GALEGAS 2019: ANTONIO FRAGUAS FRAGUAS

Este ano 2019 homenaxeamos a Antonio Fraguas Fraguas no Día das Letras Galegas. Un home que traballou arreo para difundir a nosa lingua e a cultura popular. A súa vida é un exemplo de paixón polo coñecemento e polo país.

"Eu traballei sempre por e para Galicia. Unhas veces acertei, outras non; pero en todo canto levo feito puxen sempre toda a miña ilusión, todo o pouco que sei, sen esperar nunca nada a cambio."

"Dediquei toda a miña vida a tratar de localizar e dar visibilidade aos elementos do noso patrimonio que durante séculos pasaran desapercibidos ou foran obxecto de desprezo. Penso que, por sorte, a mentalidade da sociedade mudou e hoxe en día a sensibilidade é maior."

(Antonio Fraguas Fraguas)

Queres coñecer ti agora un pouco sobre Antonio Fraguas Fraguas?

Preme nas IMAXES para acceder ós recursos e actividades:

PRIMAVERA DAS LETRAS

SEMINARIO GALÁN