HISTORIAS DO CINE NO VAL MIÑOR.

Aquí están recollidas as aportacións das familias para axudarnos a facer un pouco de memoria do NOSO CINE.

O Equipo de Normalización Lingüística agradece a colaboración de todas estas persoas.

PRIMAVERA EN DONAS

E xa temos aquí as fotos da Primavera. Fermosísimas as vosas composicións. Por fin o calorciño.... aínda que o tempo estivo.... Pois iso de Primavera.

As alumnas e alumnos de Cuarto de Primaria queremos agradecer de novo a colaboración das familias neste noso Proxecto Meteoescola.

LETRAS GALEGAS 2019: ANTONIO FRAGUAS FRAGUAS

Este ano 2019 homenaxeamos a Antonio Fraguas Fraguas no Día das Letras Galegas. Un home que traballou arreo para difundir a nosa lingua e a cultura popular. A súa vida é un exemplo de paixón polo coñecemento e polo país.

"Eu traballei sempre por e para Galicia. Unhas veces acertei, outras non; pero en todo canto levo feito puxen sempre toda a miña ilusión, todo o pouco que sei, sen esperar nunca nada a cambio."

"Dediquei toda a miña vida a tratar de localizar e dar visibilidade aos elementos do noso patrimonio que durante séculos pasaran desapercibidos ou foran obxecto de desprezo. Penso que, por sorte, a mentalidade da sociedade mudou e hoxe en día a sensibilidade é maior."

(Antonio Fraguas Fraguas)

Queres coñecer ti agora un pouco sobre Antonio Fraguas Fraguas?

Preme nas IMAXES para acceder ós recursos e actividades:

PRIMAVERA DAS LETRAS

SEMINARIO GALÁN

- Documentos para imprimir

- Actividades en liña

- Álbum de fotos

O PORTAL DA LINGUA GALEGA

(SXPL)

REAL ACADEMIA GALEGA

- Biografía

- Obra

Obradoiro de "REGUEIFAS"

O alumnado do Obradoiro de "Regueifas" quere presentarvos a súa creación feita no segundo trimestre do curso 2018-19.

Esperamos que gocedes da mesma!!!

Preme na imaxe para visualizar a nosa REGUEIFA.

DÍA DA PAZ 2019.

Como xa sabedes o 30 de xaneiro é O DÍA DA PAZ.

Este curso aproveitamos esta data para reflexionar sobre o ACOSO ESCOLAR, centrándonos sobre todo na importancia de contalo, de ser quen de dicir non e da responsabilidade que temos tod@s, e en especial @s compañeiro@s para rematar con situacións deste tipo:

• Apoiando a todos os nenos e nenas,

• non mirando para outro lado,

• axudando a crear un clima de respecto e tolerancia.

Estes contos serven para axudarnos a poñernos no lugar dos nenos e nenas que padecen situacións deste tipo.

No colexio, ademáis, temos tamén, na Biblioteca, estes outros libros sobre este tema:

CROSS ESCOLAR 18-19

Noraboa a o noso alumnado  que participou no cross escolar celebrado en Baiona o domingo, 13 de xaneiro. Nunha mañá soleada e fría os nosos chicos e chicas alí estiveron facendo deporte e convivindo co alumnado de outros centros da contorna.

Tedes a clasificación xeral nun arquivo adxunto.