EP

Entrevista a Eloy Moreno

O pasado día 15 de xaneiro, os alumn@s de 6º, puidemos falar e entrevistar ao autor do libro que limos no primeiro trimestre, Eloy Moreno; autor de éxitos como "Invisible" ou "Tierra".

Aquí vos deixamos a entrevista que lle fixemos.

Visita ao Parque Arqueolóxico de Arte Rupestre de Campolameiro

Os  cursos de 3º e 4º de primaria acudimos o venres 27 de novembro  ao Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre de Campo Lameiro. Unha vez alí, fixemos una visita guiada polos petroglifos máis importantes. Aprendemos moito acerca do mundo simbólico oculto entre as rochas.

Ao finalizar a visita guiada vimos o poboado, o cal tiña unhas casas recreadas moi interesantes e logo merendamos e xogamos no laberinto. Era moi divertido!

Trala visita fixemos os obradoiros. O grupo de 3º realizamos o de “cerámica coas mans”; e o grupo de 4º, o de “tecido”.

O mundo dos cogomelos

Os alumnos de 6º de E.P. saímos do centro a descubrir o mundo dos cogomelos da nosa contorna. Mirade o vídeo para coñecer todo o que atopamos.

UN DÍA DE VELA

Nun curso atípico rematamos cunha actividade entrañable, o profe Carlos convidounos a pasear pola ría e coñecer o deporte de vela.

Desfrutamos como nunca e aprendemos a manexar un veleiro.

Grazas profe Carlos por agasallarnos con este fin de curso tan especial!!!

ARTISTAS

Os nenos e nenas de terceiro e cuarto de educación primaria, xunto cunha artista invitada, convertéronse en verdadeiras réplicas de obras de arte e este foi o resultado.

Recollemos o C.I.F. das nosas cooperativas

Un gran poder conleva unha gran responsabilidade, e unha gran cooperativa conleva unha gran presentación.

É por iso que visitamos a sede da Deputación de Pontevedra para presentar as nosas cooperativas ante algún cargo político e outros centros.  Nese momento as nosas coñecidas foron recoñecidas legalmente ao entregarnos o C.I.F. (código de identificación fiscal).

Fotos: Diario de Pontevedra

Concurso Ecomascota

ECO-MASCOTA

Ola a todos/as!!!!

Xa temos a nosa Eco-mascota que acompañará a Larapeto nas aventuras ecolóxicas que nos agardarán durante este curso. A mascota gañadora foi “Porco Tapón” deseñada e elaborada por Mario (4º de EI), Javier (3º EP) e Paula (4º EP).

Moitíiiiiisimas  grazas a todas as familias pola vosa  participación e implicación na elaboración das estupendas mascotas presentadas.

Visita a Salcedo!

Os cursos de 3º e 4º visitamos os petróglifos de Salcedo. Tivemos a sorte de contar cun experto na materia como é o arqueólogo Rafael Quintía  que nos ensinou o gran número de petróglifos que hai nesa zona. Tamén contounos lendas sobre as mouras que trataban de explicar estas curiosas marcas nas rochas. Despois  visitamos un poboado neolítico que simulaba a perfección como vivían fai tantos e tantos anos. Foi unha experiencia moi interesante.

Festival 1º E 2º de Educación Primaria

Mirade que ben o fixeron o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria!