Escolares

ARTISTAS

Os nenos e nenas de terceiro e cuarto de educación primaria, xunto cunha artista invitada, convertéronse en verdadeiras réplicas de obras de arte e este foi o resultado.

Recollemos o C.I.F. das nosas cooperativas

Un gran poder conleva unha gran responsabilidade, e unha gran cooperativa conleva unha gran presentación.

É por iso que visitamos a sede da Deputación de Pontevedra para presentar as nosas cooperativas ante algún cargo político e outros centros.  Nese momento as nosas coñecidas foron recoñecidas legalmente ao entregarnos o C.I.F. (código de identificación fiscal).

Fotos: Diario de Pontevedra

Concurso Ecomascota

ECO-MASCOTA

Ola a todos/as!!!!

Xa temos a nosa Eco-mascota que acompañará a Larapeto nas aventuras ecolóxicas que nos agardarán durante este curso. A mascota gañadora foi “Porco Tapón” deseñada e elaborada por Mario (4º de EI), Javier (3º EP) e Paula (4º EP).

Moitíiiiiisimas  grazas a todas as familias pola vosa  participación e implicación na elaboración das estupendas mascotas presentadas.

Visita a Salcedo!

Os cursos de 3º e 4º visitamos os petróglifos de Salcedo. Tivemos a sorte de contar cun experto na materia como é o arqueólogo Rafael Quintía  que nos ensinou o gran número de petróglifos que hai nesa zona. Tamén contounos lendas sobre as mouras que trataban de explicar estas curiosas marcas nas rochas. Despois  visitamos un poboado neolítico que simulaba a perfección como vivían fai tantos e tantos anos. Foi unha experiencia moi interesante.

Festival 1º E 2º de Educación Primaria

Mirade que ben o fixeron o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria!

XeveClub

Para conmemorar maio como o mes da lingua, o alumnado do cole preparou algunhas reseñas de contos e novelas. Mirade que exposicións máis creativas elaboraron!

4ºEP

RECOMENDACIÓNS "DEPO" LECTORAS PARA O VERÁN

Este verán non esquezades practicar algún deporte, camiñar pola praia, nadar e mergullarvos nun bo libro.

Desfrutade do verán!!

Recetario mariñeiro

Ao longo do curso escolar 2018/2019, o alumnado concienciouse da importancia dunha alimentación saudable e equilibrada. Tras isto, os nenos e nenas foron elaborando algunhas receitas con productos do mar con degustación nas aulas incluida. Que rico estaba todo!!!! A continuación, podedes botar un vistaciño e practicar estas receitas tan saudables nas vosas cociñas!

OLLO, COIDADO QUE NON SE VOS QUEIME!!

Dalle a Lingua

No terceiro trimestre, o alumnado dos diferentes cursos participamos no programa Dálle a Lingua de ONDA CERO traballando así a expresión oral na lingua galega. Este luns 24 de xuño emitiuse o 1º programa patrocinado polo departamento de Normalización Lingüistica do Concello de Pontevedra e A Devesa. Neste programa, os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º da EP comentaron aspectos  sobre diferentes proxectos que traballamos no centro, como  o "Mar", o  "Comercio"e "EduEmprende".

Poñede a orella e escoitade que ben se desenvolven estes locutores!!! Estaremos esperando o segundo programa de radio!