MERCADO EVEX ENTROIDO

Coincidindo co Entroido no colexio, o venres 1 de marzo realizamos un mercado da cooperativa EVEX. Foi na biblioteca do centro, despois da degustación dos deliciosos doces que aportaron as familias. Alí colocamos os postos e vendemos os nosos produtos (pulseiras, cestos, imáns, marcapáxinas, xabóns...).

Participaron as familias, o alumnado e os mestres e mestras. As vendas animáronnos a seguir coa fabricación artesá dos nosos produtos.

Moitas grazas a tod@s pola vosa colaboración. Vémonos na próxima!! ESPERÁMOSVOS!!!

XA TEMOS O CIF!!!

O día 26 de febreiro, os alumnos de 5º e 6º acudimos á Deputación de Pontevedra para recoller o CIF da nosa cooperativa EVEX.

Alí expuxemos ante o público presente o noso proxecto de cooperativa. Despois ensináronnos o salón de plenos e puidemos sentarnos arredor da enorme mesa de reunións.

Por fin, temos o CIF da nosa cooperativa. Estamos moi contentos!!