PROCESO DE ADMISIÓN

Inicio do procedemento de admisión de alumnado.

Fases:

1. (Xaneiro) Reserva de praza: (alumnado de centros adscritos)

• Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue os centros:
    • IES Luis Seoane
    • EEI de Verducido
  • O prazo é do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.
  • Para accederes á aplicación informática de admisión ou descargar a solicitude preme aquí.

2. (Marzo) Solicitude de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)

• Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un centro adscrito, que se incorpora por primeira vez no sistema educativo ou solicita praza noutro instittuto distinto.

ESTATUTO DE AUTONOMÍA

Traballamos entre todas as aulas do cole de Xeve o Estatuto de Autonomía para fomentar entre o noso alumnado o coñecemento da nosa cultura.

PRIMEIRO TRIMESTRE 3 ANOS

Os nenos/as de tres anos amósannos os seus traballos e vivencias ao longo do primeiro trimestre. Para velo pinchade na seguinte ligazón:

ESPECIAL FIN DE ANO 2020

Este ano, os alumn@s de 6º de E.P. axúdannos a despedir

este 2020 cun programa especial de fin de ano.

Tende a man as uvas antes de velo.

Felices festas e feliz ano novo de parte

do C.E.I.P Santo André de Xeve

Visita ao Parque Arqueolóxico de Arte Rupestre de Campolameiro

Os  cursos de 3º e 4º de primaria acudimos o venres 27 de novembro  ao Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre de Campo Lameiro. Unha vez alí, fixemos una visita guiada polos petroglifos máis importantes. Aprendemos moito acerca do mundo simbólico oculto entre as rochas.

Ao finalizar a visita guiada vimos o poboado, o cal tiña unhas casas recreadas moi interesantes e logo merendamos e xogamos no laberinto. Era moi divertido!

Trala visita fixemos os obradoiros. O grupo de 3º realizamos o de “cerámica coas mans”; e o grupo de 4º, o de “tecido”.

Titoriais

Aquí podedes consultar dous titoriais sobre como acceder á aula virtual e como subir unha tarefa do alumnado.

Manuais de uso de educación a distancia

Para acceder aos manuais de uso de educación a distancia, AbalarMóbil, Webex, Falemos, E-Dixgal, Aula virtual pincha aquí

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

No DOG do 13 de novembro publicouse a orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación  especial en centros docentes públicos dependentes desta conselleria e centros privados concertados no curso 2020/21.

- Non ten que presentar solicitude:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-21, se tramita automáticamente dende o centro.

- Ten que presentar solicitude:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

Podedes descargar o impresos e presentalos no centro educativo de xeito presencial.

Prazo para a presentación do 16 ao 27 de novembro de 2020.