DEPOEMPRENDE 2021-2022

O alumnado de 6º de E. Primaria pon fin á súa experiencia empresarial participando no mercadillo organizado pola Deputación de Pontevedra "Depoemprende" en Vigo.

Fíxose tamén a entrega de parte dos beneficios da Cooperativa a dúas asociacións benéficas: Banco de Alimentos e Cruz Vermella.

Foi unha actividade moi enriquecedora, na que nos achegamos un pouquiño ao mundo empresarial, traballando en equipo e desenvolvendo diferentes actividades.

Recomendacións lectoras para o verán

Dende a biblioteca do cole Larapeto fixo estas recomendacións lectoras para todos e todas.

Desfrutade do verán e que mellor forma de facelo que mergullándose nunha aventura entre letras.

Pincha na imaxe para ver as recomendacións

Álbum: Curso 21-22 -> Recomendacións literarias

VISITA Á GRANXA ESCOLA EL KIRIKO

Todo o alumnado do cole de Xeve tivemos a sorte de experimentar, de primeira man, a vida na granxa.

Fixemos diferentes obradoiros (facer pan, coidar animais, plantar...) nos que aprendimos moito e o pasamos xenial.

Plan Proxecta: Inspector urbanístico por un día

Grazas á Inspectora da APLU e os contos "Lonxe de todo", o alumnado de 6º de Ed. Infantil e 1º de Ed. Primaria, desfrutaron da súa experiencia como Inspectores Urbanísticos por un día. Que ben o pasamos!

LETRAS GALEGAS 2022

A continuación amosámosvos algúns dos traballos que fixemos durante a semana das Letras Galegas:

Listaxe provisional de candidatos

Faise pública a listaxe provisional de candidatos á Xunta Directiva da ANPA

Pontenciencia

Os alumnos/as de 5º de E.P. participaron nesta nova edición de Pontenciencia coa súa investigación titulada "As sementes movedizas" a través da cal quixeron comprobar como as plantas grazas ao xeotropismo (capacidade para detectar a gravidade) son capaces de facer crecer o talo cara arriba e as raíces cara abaixo independentemente da posición na que sexan plantadas as sementes.

Álbum: Curso 21-22 -> Pontenciencia