blogue deXeve

4º Educación Primaria

5º Educación Primaria

6º Educación Primaria

Manuais de uso de educación a distancia

Para acceder aos manuais de uso de educación a distancia, AbalarMóbil, Webex, Falemos, E-Dixgal, Aula virtual pincha aquí

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

No DOG do 13 de novembro publicouse a orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación  especial en centros docentes públicos dependentes desta conselleria e centros privados concertados no curso 2020/21.

- Non ten que presentar solicitude:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-21, se tramita automáticamente dende o centro.

- Ten que presentar solicitude:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

Podedes descargar o impresos e presentalos no centro educativo de xeito presencial.

Prazo para a presentación do 16 ao 27 de novembro de 2020.

VISITA AO GANAPAN

O 5 de novembro os nenos e nenas de 2º e de 5º de EI visitamos o Mercado Municipal de Pontevedra onde descubrimos peixes, froitas.... paseamos polas ruas, e pasámolo xenial!!!

Clica na imaxe

Plan de continxencia

Aquí podedes consultar o Plan de continxencia COVID (actualizado o 12/11/20) onde se publican os horarios espello en caso de ensinanza non presencial. Fai click na imaxen.

MERENDAS SAÚDABLES

Grazas pola vosa creatividade á hora de confeccionar estas merendas.

Clica na imaxe

Actividades extraescolares

Dende a ANPA queremosvos facer chegar a oferta de actividades extraescolares da empresa coa tiñamos contratadas as actividades o curso pasado.

Os socios das ANPAS teñen un desconto.