blogue deXeve

VERBATECA

O 22 de febreiro, o alumnado de 2º participou nun obradoiro chamado Verbateca. Neste obradoiro os nenos e nenas competiron para conseguir palabras en galego para gardalas no seu tesouro, a súa propia Verbateca. Con este obradoiro o alumnado repasou palabras relacionadas cos animais, partes do corpo, profesións, obxecto, natureza, ampliando o seu vocabulario.

Vacantes para o curso 2019/20

VACANTES CEIP SANTO ANDRÉ DE XEVE PARA O CURSO 2019/2020

VACANTES

4º Educación Infantil

5º Educación Infantil

6º Educación Infantil

1º Educación Primaria

2º Educación Primaria

3º Educación Primaria

4º Educación Primaria

5º Educación Primaria

6º Educación Primaria

Onde nos podes atopar?

Situacións no proceso de admisión:

1. (Febreiro) Reserva de praza: (alumnado de centros adscritos)

• Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue ó centro:
    • EEI de Verducido
  • Tamén está dirixido ao alumnado que quere cambiar dun centro a outro ao que estea adscrito.
  • Abrangue do 1 ao 15 de febreiro.
  • Para accederes á aplicación informática de admisión ou descargar a solicitude preme aquí.

2. (Marzo) Solicitude de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)

• Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un centro adscrito.
  • Abrangue do 1 ao 20 de marzo.

BENVIDOS ÁS LARAPETADAS!

Boas rapazada!

Xa estamos aquí de novo! Larapeto e os profes do cole queremos darvos a benvida ao novo curso 2018/19. Andade con ollo coas larapetadas da mascota da biblio, LARAPETO.

Libros de texto