blogue deXeve

CALENDARIO MERENDAS SAUDABLES

Para potenciar o consumo de productos alimenticos sans e fomentar entre os nenos e nenas uns hábitos alimenticos axeitads desde o CEIP Santo André de Xeve propomos o seguinte calendario de merendas.

INFORMACIÓN COVID-19

Neste apartado centralizaremos toda a información sobre a implicación da COVID-19 no funcionamento do centro. Nos adxuntos podereremos atopar:

• Enquisa de auto-avaliación de síntomas COVID. Deberán revisarse todos os días antes de vir ao centro. No caso de presentar un síntoma non deberá asistir ao centro comunicándollo ao equipo COVID do colexio.
  • Declaración responsable para as familias para o protocolo COVID-19

Lista de material escolar para o curso 20_21

Adxunto a lista de material para o presente curso.

UN DÍA DE VELA

Nun curso atípico rematamos cunha actividade entrañable, o profe Carlos convidounos a pasear pola ría e coñecer o deporte de vela.

Desfrutamos como nunca e aprendemos a manexar un veleiro.

Grazas profe Carlos por agasallarnos con este fin de curso tan especial!!!

DESPEDIDA 6º EI

Un ciclo escolar que remata, un peldaño mais que subir e outra porta que se abre.

Tres anos cheos de historias. Non deixedes de voar!!!

MEMORIA GRÁFICA ALIMÉNTATE BEN

Un ano máis estivemos inmersos no proxecto alimentate ben todas as activadades realizadas atópanse no documento adxunto.

MEMORIA GRÁFICA PDC (centros activos e saudables)

Un ano máis o PDC levouse a cabo coa actividade central a Milla Natureza percorrendo os diferentes parques naturais galegos e algún británico.

MEMORIA GRÁFICA RECICLA CON SOGAMA

Como todos sabedes estivemos inmersos no proxecto "Recicla con Sogama" aquí vos deixamos a memoria gráfica para que vexades o montón de actividades que se levaron a cabo.