Biblioteca Larapeto

Vinte anos de Revolución!

Esta ano o Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra cumple vinte anos. Celebrarase do 22 de marzo ao 12 de abril no Pazo da Cultura e estará dedicado a revolución. Aquí vos deixamos o link do programa. No dubidedes en asistir e ver os nosos traballiños!!!!

8 de marzo. Mulleres de Sal.

O venres 8 de marzo para conmemorar o "Día da Muller Traballadora" investigamos en cada aula sobre diversas personalidades feministas de grande importancia ao longo da historia e hoxe en día. Ete ano os traballos foron dedicados a "Mulleres de Sal" (relacionadas ao mar en algún aspecto da súa vida). Aquí vos deixamos unha mostra deste traballo.

Por outra parte, ese venres 8 realizamos un photocall e unha milla diferente colocando os traballos en paneis ao longo do percorrido.

Entroido Mariñeiro!

A última semana de febreiro celebramos no colexio o noso "Entroido mariñeiro". Primeiro, Larapeto dounos unhas pistas para pescudar o personaxe misterioso. Para conseguir pistas debiamos vir cada día da semana segundo as súas indicacións: o luns con algo nos pés, o martes unha prenda do revés... Así ao remate da semana averiguamos o personaxe: o peliquiero de Laza. O noso Larapetiño tamén se disfrazou de peliqueiro: que guapiño estaba!!! Nós tamén nos disfrazamos: os de Infantil de animais do mar (estrelas, peixes, polbiños, cangrexos, cabaliños de mar...), 1º e 2º de Primaria de Buzos, 3º e 4º de Piratas e 5º e 6º de mariñeiros. Todos xuntos fixemos un desfile dende as aulas ata o pavillón, onde nos esparaban as familias para desfrutar todos xuntos dos nosos bailes de Entroido. Ao rematar, regresamos ao cole para degustar as delicias culinarias que preparan as familias (filloas, orellas, biscoitos variados...) que nos gustaron moito...Moitas grazas a todas estas familias que tanto nos coidan!!! Por último, fixemos unhas fotiños co fillo do loro Ravachol que xunto con nós pon a nota de cor a este "Entroido mariñeiro".

8 de marzo.

Mañán é un día grande. Larapeto e Ravachol xuntos pola igualdade!

Orbil visitou o cole!

Sabedes quen estivo na Biblio o 26 de febreiro? Orbil, a mascota do Salón do Libro. Veunos dar un abrazote lector e a animarnos co proxecto que estamos facendo para levar ao Salón en marzo. Risa Foi estupendo!  Mirade, mirade!

ADIVIÑACHES? POIS CLARO...O PELIQUEIRO DE LAZA.

Noraboa!!!Risa   E para saber máis...

QUEN SERÁ? BUSCAMOS O PERSONAXE DO ENTROIDO.

Sabes que é unha pelica? E as chocas? E para que serve a zamarra? Para averiguar todo isto e máis lanzamos 4 pistas ao longo da semana anterior ao carnaval...e o máis importante, adiviñar que personaxe do Entroido tradicional galego se agochaba detrás do xogo. Indeciso Xogas con nós?

Os mandatos de LarapetoMeco!

Segundo mandato:Risa

O Día do amor e da amizade!

Onte, xoves 14 de febreiro, celebramos no colexio o día de “San Valentín” con diversas actividades . Por unha parte ,os alumnos de 5º e 6º realizaron para a Cooperativa EVEX un mercado gastronómico  “ Batidos de amor” ,no que se degustaron produtos realizados por eles mesmos (paté con produtos do mar, biscoitos variados, madalenas, galletas, bombóns,filloas... e batidos de froitas frescas), todo a prezos moi   asequibles  Organizaron os postos de venda, fixeron o catálogo, colocaron etiquetas e venderon os produtos  , e todo o cole deu boa conta de tan deliciosos e caseiros manxares.

Para este día , os máis pequenos de Educación Infantil, xunto con terceiro e cuarto de EP fixeron “ O faro dos namorados”, mural onde colocaron uns corazóns de cartolina nos que escribiron mensaxes de amor. E para rematar cantaron unha canción  sobre o amor.

Na entrada da Biblioteca colocouse para este día tan especial o “buzón do amor” no que o alumnado podía deixar a súa misiva para quen quixera, anotando o nome do destinatario e o curso.

Para o remate das actividades anteriores , os alumnos de 6º fixeron entrega das cartas aos destinatarios , dando por finalizada unha xornada inesquecible para todos.Por último, queremos amosar o noso agradecemento ás familias, a todo o alumnado participante e ao profesorado pola súa colaboración  e implicación para que todo saíra tan ben . Grazas a todos/as.

Aquí tedes inmortalizados distintos momentos do día.

FELIZ DÍA DO AMOR E DA AMIZADE!!!!!!Beso

Olga Cuervo visita a biblioteca Larapeto!

O día 7 de febreiro, o alumnado de Educación Infantil recibiu a visita da contacontos Olga Cuervo na biblioteca do colexio por cortesía da editorial SM. Olga encheu de personaxes e maxia este espazo do centro e achegou ao alumnado ó mundo marabilloso dos contos. Mirade que ben o pasaron e que atentos estiveron!