Actividades globais

Xaque ao virus

Dende o luns 23 de marzo, lévase a cabo a proposta de ocio on-line «Xaque ao virus» que levan a cabo os educadores dos Programas de Lecer  da Federación Provincial de ANPAS.

É unha proposta en liña para o fomento da saúde tanto mental como física adaptada á situación do confinamento familiar no que a sociedade española está inmersa debido á pandemia provocada polo coronavirus. Dita proposta está orientada a todos os escolares rexistrados nos programas municipais “Deporte non Centro”, “Ocio Educativo” e “ Luditarde”, para así seguir mantendo a oferta de educativa a todas aquelas familias rexistradas nos devanditos programas.

Obxectivo do xogo
O Xogo consiste na superación de diferentes retos semanais para conseguir unha serie de puntos ou “antivirus” necesarios para derrotar ao coronavirus e avanzar postos na clasificación xeral.

Que son os Retos?
Son probas sinxelas que tes que superar para acumular puntos para o teu colexio. Cada reto constará de dúas probas:
- Proba CORPO EN FORMA: Serán tarefas que teñen que ver coa actividade física e o deporte e que poderás facer en casa.
- Proba MENTE EN FORMA: Serán tarefas que fomentarán o desenvolvemento da túa creatividade. Cun pouco de imaxinación, seguro que as feixes facilmente.
Os retos publicaranse no blogue do xogo creado para o teu colexio os luns, mércores e venres ás 12:00 h. DISPÓS DE 36 HORAS PARA REALIZAR CADA RETO.

Como supero os retos?
É moi sinxelo bastará con que envíes unha foto do reto ou un vídeo á dirección de correo electrónico deste blogue.

LEMBRA QUE A FOTO VALE 1 PUNTO E O VÍDEO 10 PUNTAZOS!!!

Podes animar a participar a algunha persoa da casa ou compañeiro/a do teu cole aínda que non sexa desta actividade. Neste caso terás puntuación extra para o teu cole.

1 punto se envías foto e 10 puntos se envías vídeo.

Día Internacional contra a Violencia de Xénero

O pasado luns, 25 de novembro, celebramos esta data destacada participando dunha pequena obra de teatro "Pepuca perdeu o sorriso" e un obradoiro sobre o tema adaptados aos distintos niveis educativos, para, finalmente, realizar entre todos un lazo xigante, que nos axude a non esquecer o que implica esta celebración.

Certame Literario Emilia García Barreiro

O CEIP Sal Lence foi invitado ao VII Certame Literario Emilia García Barreiro organizado polo CEIP Anxo da Garda.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º do CEIP Sal Lence participou nesta convocatoria resultando premiados :

Noa Liñares Rodríguez

Iván Villar Amado