1º Primaria

Curso 2019-2020

 Horario

  LUNS MARTES MÉRCORES XOVES VENRES
9 - 9:50

 

LINGUA GALEGA

 

MATEMÁTICAS  LENGUA CASTELLANA   MATEMÁTICAS LENGUA CASTELLANA
9:50 - 10:40

 

MATEMÁTICAS 

 

 MÚSICA  NATURAIS  LINGUA GALEGA  
RELIXIÓN/VALORES
10:40 - 11:30 SOCIAIS 

 

INGLÉS 

 

INGLÉS NATURAIS MATEMÁTICAS
11:30 - 12  RECREO RECREO  RECREO  RECREO RECREO
12 - 12:30  PLAN LECTOR  PLAN LECTOR PLAN LECTOR PLAN LECTOR PLAN LECTOR
12:30 - 13:15

 

EDUCACIÓN FÍSICA

 

LINGUA GALEGA   MATEMÁTICAS LENGUA CASTELLANA  EDUCACIÓN FÍSICA 
13:15 - 14

 

LENGUA CASTELLANA

 

SOCIAIS SOCIAIS PLÁSTICA LINGUA GALEGA

 

Actividades complementarias

Taller de divulgación do Judo ................................................................................... 20/09/19

 Teatro : Peloloco ........................................................................................................ 03/10/19

 Fundación María José Jove .................................................................................... 06/02/20

 Visita : Porto da Coruña ........................................................................................... 3º trimestre

 Rutas urbanas animadas : Xardín de San Carlos: ............................................... 3º trimestre.

 Taller de educación para a Igualdade :”Divertirse con seso” ............................. 3º trimestre.

 Taller Aulas activas de seguridade vial de Stop Accidentes (Ed. Física): ....... 3º trimestre.

 

 

 

 

 

 

 

Poesía

Poesía composta en común polo alumnado de 1º o pasado 23 de abril, durante unha sesión de Lingua Castelá:

 

En aquella mañana soleada

en la calle vi un perrito caminar,

decidí que lo iba a adoptar

pero apareció un hada.

El hada Margarita

me dijo que estaba perdido,

y que lo cuidara mientras ella

iba a buscar a su dueña.

Le puse de nombre Chispa,

era bonito y obediente,

pero un día llegó su dueña.

Era una viejecita adorable

y me dejó ir a visitarle

cuando yo quisiera.

 

(Dibujos de María y Marina)

Comprensión lectora

De Carla.

 

En ocasións as nenas e nenos de 1º de Primaria teñen que ler un texto e, a continuación, facer un debuxo en que deben incluir os elementos principais do texto lido. Este tipo de actividades utilízanse para exercitar a comprensión lectora.

A continuación amosamos algúns dos debuxos obtidos despois da lectura dun texto en que Susi, Mila e Lola cociñaban e preparaban a mesa (outubro de 2012):

De Álvaro.

 

De Andrea

 

De Emma.

 

De Julia.

 

De Laura Riveiro.

 

De María.

 

De Nuria.

 

A Continuación un exercicio similar feito por Noa:

Distribuir contido