Convocatoria bolsa comedor 2024/2025

Bolsas de comedor destinadas, con carácter xeral, ao alumnado empadroado no termo municipal da Coruña. Máis información no pdf adxunto. A xestión do comedor escolar corresponde á AMPA do colexio.

Matrícula curso 2024/2025

LISTAXE PROVISIONAL

Reserva admisión curso 2024/2025 no IES Monte das Moas

Todos os alumnos/as que presentaron as solicitudes de reserva admisión para o vindeiro curso 2024/2025 no IES Monte das Moas, ESTÁN ADMITIDOS. Lembren a formalización de matrícula no mes de xuño no Instituto.

Solicitude de Admisión: Curso 2024/2025

ADMISIÓN DE ALUMNADO

• A partir do día 1 de marzo poderase recoller na Conserxería o Impreso da Solicitude de Admisión do Alumnado para o próximo Curso 2024-2025 ou

descargar no portal da Consellería de Educación admisionalumnado Anexo II (ED550B) :htpp:www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

Proceso de reserva de praza para secundaria

As familias poderán cumprimentar a solicitude de reserva (ED550A) de xeito manual (recollida na conserxería do colexio) ou a través da aplicación

abalarMóbil

Uso de abalarMóbil. Hai que ter en conta o seguinte:

Reunións coas familias Educación Primaria

O luns 18 de setembro celebraranse as reunións das titoras e titores de Educación Primaria coas familias. Na seguinte táboa  figuran os horarios e o lugar de celebración:

Reunións coas familias Educación Infantil

O venres 8 de setembro celebraranse as reunións das titoras de Educación Infantil coas familias, no seguinte horario:

- 10:00h 6º de Ed. Infantil (5 anos), aula número 3.

- 11:00h 5º de Ed. Infantil (4 anos), aula número 4.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2023/2024

No DOG do venres 19 de maio publícase a orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria para o vindeiro curso.

Libros de Texto. Curso 2023-2024