FELICES VACACIÓNS!

O Centro permanecerá pechado dende o día 1 de xullo.

Para calquera dúbida ou aclaración deben dirixir un correo electrónico a: ceip.sal.lence@edu.xunta.gal

LISTA DEFINITIVA DE LIBROS DE TEXTO E RECOLLIDA DE VALES DE AXUDA PARA LIBROS E MATERIAL DO CURSO 21/22.

A listaxe definitiva de Fondo Libros publicarase na aplicación Fondo Libros que poderá ser consultada con Chave365 ou con certificado dixital.

Os libros de 3º, 4º, 5º e 6º EP repartiranse os primeiros días de clase.

Os cheques de axuda de libros de 1º e 2º EP e de material escolar de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º repartiranse na secretaría do centro os días 28 e 29 de xuño de 10:00h a 13:00h e tamén a partir do 1 de setembro no horario habitual de secretaría.

Os vales poderánse entregar na librería escollida ata finais de ano.

AVISO PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO QUE REMATOU 6º DE ED. PRIMARIA

As familias do alumnado que rematou 6º de Ed. Primaria  deberán pasar a recoller o Historial Académico o vindeiro día 28 de xuño, en horario de 10 a 11h. na Conserxería do centro.