Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

Mascarillas

A partir do martes día 23 de novembro, na conserxería do centro, procederase ao reparto de mascarillas entre o alumnado que foi beneficiario de axuda de material escolar neste curso 2021-2022.

Segundo a Orde do 28 de outubro 2021.

Días non lectivos concedidos pola Inspección Educativa

A Inspección Educativa resolveu conceder os dous días non lectivos solicitados polo Consello Escolar.

Podedes descargar o Calendario Escolar vixente para este curso 21/22 dende o seguinte enlace:

Calendario Escolar 21/22 (en PDF)

Samaín 2021

Esta semana celebramos no colexio o Samaín. Decoramos as portas das aulas e tivemos a exposición de cabazas no patio de columnas. Foi todo un éxito! case non cabían nos expositores... pero mellor botade unha ollada! se picades na foto iredes á Galería de Imaxes con case setenta fotos de meeeeeeedo! Lembrade que na galería multimedia pulsando sobre a miniatura da imaxe poderedes vela a tamaño medio, unha vez aí se picades de novo no tamaño medio a veredes a tamaño completo.

Grazas a todas as familias por participar.

Samaín 2021

Eliminación do reforzo de limpeza pola situación COVID-19.

Informamos da eliminación do reforzo de limpeza COVID dende o día 27/09/2021.

Aviso ás familias de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.

Lembramos que en aplicación do punto 29.8 do Protocolo de Adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2021-2022, actualmente en vigor, aquelas familias de alumnado dos niveis 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria que, por mor da falta de recursos ou de conexión no seu fogar, puidera perder o acceso á educación telemática no caso de ensino a distancia, o poden notificar ao centro.

As necesidades destas familias en risco de fenda dixital se atenderán co equipamento asignado no marco do programa “Educa en Dixital Galicia”.

Dito equipamento consta dun kit de ordenador portátil e router de conexión a internet sen fíos, e será cedido previa firma do correspondente contrato no que figurarán os termos e condicións do acordo de cesión, que se levará a cabo no momento do paso a ensino virtual, rematando nun prazo máximo de tres días trala volta ao ensino presencial.

A fin de axilizar o proceso aquelas familias que non dispoñan de equipo e/ou conexión a internet no seu fogar, e non teñan posibilidade de obtelo no caso de pasar a ensino a distancia, comunicarán dita situación ao titor/a correspondente que trasladará a información á dirección do centro.

Plan de adaptación á situación COVID-19 - Curso 21/22

No enlace ao final deste aviso figura o Plan de adaptación á situación COVID-19 do presente curso escolar 2021/2022.

Dito plan inclúe as medidas de prevención, xestión e organización do CEIP Sal Lence, da Federación Provincial de ANPAS a través da empresa que organiza as actividades de lecer educativo e tamén o protocolo anticovid da empresa que xestiona o servicio de comedor escolar e madrugadores.

Horarios Espello 2021/2022

Os horarios espello se aplicarán en 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria no caso de peche dunha aula completa deses niveis ou de todo o centro educativo.

En ditos horarios espello figuran as horas de conexións en directo para o Ensino a distancia do alumnado da clase ou clases confinadas co seu profesorado (horario que figura en azul).

Despois das conexións en directo se inclúe un tempo de traballo individual do alumnado, tempo que empregarán en levar a cabo o traballo proposto (horario que figura en vermello).

Na aula virtual dos grupos que pasen a traballar co horario espello figurará unha copia dos horarios incluídos tras esta mensaxe, a fin de facilitar a organización do traballo para os alumnos.

Para acceder ás conexións online, cando se active o confinamento dunha clase completa ou de todo o colexio, deberán pulsar o botón habilitado ao efecto no curso do seu grupo-clase en cada materia da aula virtual no horario correspondente á mesma.

Pulse sobre a etiqueta co número de arquivos adxuntos para despregar a lista dos mesmos.

Titorial acceso Aula Virtual do centro.

Tedes á vosa disposición un pequeno titorial de acceso á Aula Virtual

no seguinte enlace: TITORIAL DE ACCESO AULA VIRTUAL

Saúdos.

CURSO 2021/22: ENTRADAS E SAÍDAS

O xoves día 9 de setembro terá lugar o comezo de curso.

Entrada e saída por rúa Buenavista

(Excepto madrugadores , por porta principal de avenida de Oza)

4º de Educación Infantil (3 anos)

Período de adaptación. Pódese optar:

• xornada completa de 9:10 h a 13:50h
  • xornada adaptación de : 12:05 h a 13:50 h

5º de Educación Infantil (4 anos): de 9:05 a 13:45 horas.

6º de Educación Infantil (5 anos): de 9:00 a 13:45 horas.

1º de Educación Primaria: de 8:55 a 13:50 horas.

2º de Educación Primaria: de 8:55 a 13:55 horas.

Entrada e saída por Avenida de Oza

de Educación Primaria: de 9:00 a 13:55 horas.

Entrada e saída pola porta principal.

4º de Educación Primaria: de 8:55 a 13:50 horas.

Entrada e saída pola porta principal.

5º de Educación Primaria: de 9:00 a 14:00 horas.

Entrada e saída pola porta secundaria (con escaleiras).

6º de Educación Primaria: de 8:55 a 13:55 horas.

Entrada e saída pola porta secundaria (con escaleiras).