Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

Proceso de reserva de praza para secundaria

As familias poderán cumprimentar a solicitude de reserva (ED550A) de xeito manual (recollida na conserxería do colexio) ou a través da aplicación

Votacións ao Consello Escolar 2022 (sector pais/nais).

Unha vez rematado o escrutinio dos votos emitidos procédese a levantar acta dos resultados.

Samaín 2022

Esta semana celebramos no colexio o Samaín. Se picades na foto iredes á Galería de Imaxes para poder ver a Exposición de Cabazas.

Lembrade que na galería multimedia pulsando sobre a miniatura da imaxe poderedes vela a tamaño medio, unha vez aí se picades de novo no tamaño medio a veredes a tamaño completo.

Grazas a todas as familias que participáchedes nesta actividade.

Samaín 2022: Exposición de cabazas.

O vindeiro mércores 26 de outubro comezará a exposición de cabazas do "Samaín 2022". Se expoñerán nos corredores do 1º e 2º andar.

Podedes descargar o díptico con toda a información picando na imaxe da esquerda. Se o imprimes poderás colorear as imaxes incluídas.

Lembra poñer unha etiqueta branca co título da obra, o teu nome e o curso no que estás. Recorta un anaco de folio de 8 cm x 4 cm para utilizalo como etiqueta.

Animádevos a participar! seguro que vos sairá unha cabaza de medo!

Nota: as cabazas deberán retirarse ao remate da mañá do venres 28 de outubro.

Ampliación da axuda para adquirir material escolar (vale adicional de 25 euros)

CONCESIÓN DIRECTA DE AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR REGULADA NA ORDE DO 29 DE ABRIL DE 2022.

Tódolos beneficiarios do vale para adquirir material escolar de 50 € poden recoller na Conserxería do centro o vale adicional de 25 euros.

Fondo libros

• 23 de xuño: Publicación das listaxes provisionais.
  • 27 e 28 de xuño: Prazo de reclamación ás listaxes provisionais.
  • 29 de xuño: Publicación das listaxes definitivas no taboleiro interior do centro.

Poderán consultarse por vía electrónica em

Xornada de portas abertas

O novo alumnado de Ed. Infantil 3 anos será recibido coa súa familia, na súa aula, o luns 27 de xuño ás 11 horas. Esperámosvos!!

Participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar. Curso 2022/2023

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

• A solicitude será única para todos os fillos  que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2022/23, e nela especificarase o nivel de estudos que espera realizar cada un deles no citado curso.
  • Dito formulario tamén se pode recoller e entregar, na Conserxería do centro.
  • O prazo para presentar as solicitudes iniciarase o 19/05/2022 e rematará o 22/06/2022 (ambos incluídos).

Formalización da matrícula para o curso 2022/23

As famlias do alumnado admitido no centro formalizarán a súa inscripción na Secretaría do mesmo do 20 ao 30 de xuño, en horario de 10:00 a 11:00 horas. Transcorrido este prazo, entenderase que o alumnado non matriculado renuncia á praza adxudicada.

A documentación a presentar é a seguinte: