Taboleiro

Mércores 12 de xuño: regreso a Boiro

Rematadas as labores de mantemento no servidor da Xunta, xa volvemos ter a páxina operativa.

Día de sol radiante en Cabárceno e que nos acompañará ao longo da viaxe ata León. Almorzo, foto de grupo ás portas do albergue e despedida de Vanesa, a monitora do noso grupo. Ás 10:00h arrancamos cara a Toledo. Faremos unha paradiña antes de chegar a Osorno. Para estirar as pernas.

Martes 11 de xuño: 4º día da excursión a Cabárceno

Ao fin un día de sol. Preséntase pois, un bonito día para a actividade de hoxe: visita ao Parque Natural de Cabárceno. A visita vaise a realizar en dúas partes, unha pola mañá e outra pola tarde.

pola tarde á volta do parque, realizaremos as actividades que non se poideron levar desenrolar o primeiro día por mor da choiva.

Hoxe temos dous nenos de cumpre: Lucía e Pablo Trasbach. Algunha sorpresa terán. Parabéns aos dous.

Diario dos/as alumnos/as de 6º a Cabárceno.

Luns, 10 de xuño: 3º día da excursión a Cabárceno

Aínda que o día amanece nubrado, a choiva parece ser que nos deixou. Hoxe o día promete. Ás 9:30 partimos cara os Picos de Europa e logo pola tarde, visita a San Vicente de la Barquera.

Diario dos/as alumnos/as de 6º

A chegada aos Picos de Europa foi moi emocionante, xa que atopamos neve nestes meses de primavera. Para comezar a visita subimos no teleférico de Fuente Dé, a vista era moito mais bonita que dende abaixo.

Domingo 9 de xuño: 2º día da excursión a Cabárceno

A mañá recíbenos con choiva. Ás 9:45h. saímos hacia as covas de Altamira. As actividades do día de hoxe tamén van estar condicionadas polo tempo. Que lástima!

Pola tarde unha boa nova: parou de chover!

Diario dos/as alumnos/as de 6º en Cantabria.

Sábado 8 de xuño: 1º día da excursión a Cabárceno.

Ás 8:40 saímos dende o colexio, practicamente respectando o horario previsto. O día recibiunos un pouco "tristón" con ameaza de algunha "pinga" de auga. Os rapaces, todos ilusionados e ansiosos despídense de seus pais.

Durante o camiño, o tempo mantense igual. De momento sen choiva.

Os rapaces, de momento, de excelencia.