Cuarto

Bo verán!!!!!

Cadernos Interactivos

in

Lémbrate de pasar pola Aula Virtual a repasar os contidos. Dende alí tamén poderás acceder aos Cadernos Interactivos

Identificación do alumno/a

Usuario:

Contrasinal:

Aprende divertíndote!!!

in

Aquí vos deixamos algún xogo co que podemos repasar, aprender a , ao mesmo tempo, divertirnos. Sácalle partido!!!

http://www.educa.jcyl.es/educacyl/cm/gallery/recursos_bizpills/CIRCUITO/5/juego.html  Clavix: resolución de problemas » Recursos educativos digitales
Xogo similar ao Trivial, onde irás avanzando a medida que respostas axeitadamente a preguntas sobre varios temas. Divertida actividad para que nuestros alumnos aprendan a resolver problemas matemáticos a través de la gamificación.
divisiones interactiva
 Para practicar la división.  Los números decimales

Coronavirus: o virus que nos meteu na casa.

in

Vamos aprender un pouco sobre este virus...

E agora que xa o coñecemos... Vamos a vencelo!!!!

GaliciaLe

GaliciaLe é a plataforma de préstamo de libros, revistas, audiolibros e películas en formato electrónico das bibliotecas públicas galegas que ten por obxectivo facilitar o acceso de toda a cidadanía á cultura.

GaliciaLe proporciona un servizo de préstamo temporal de obras en formato dixital de temáticas diversas no que os intereses de todas as persoas lectoras terán o seu espazo (ficción, informática, historia, ocio etc.) e todas as idades o seu lugar.

En GaliciaLe o lector atopará dous catálogos: un que contén o “Catálogo galego” e outro que aloxa o “Catálogo en castelán”. As obras incluídas nestas dúas contornas poderán lerse e visionarse en dispositivos compatibles: tabletas, teléfonos móbiles e ordenadores persoais. No caso dos libros, poderá facelo, ademáis, desde un lector de libro electrónico.

REXÍSTRATE

e desfruta da lectura.

Cando remate a corentena, disporás de 30 días para achegarte á biblioteca a solicitar o carné e seguir gozando das vantaxes de GaliciaLe.

<Preme na imaxe para ver un vídeo>

Aula Virtual Santillana

in

Para acceder aos libros dixitais de Lingua Galega  e Lengua Castellana, preman no seguinte enlace e logo inserten na caixa de LICENCIA o usuario que se lles enviou por correo electrónico, así como en CONTRASEÑA, a contrasinal que foi no mesmo correo.

Enlace: libro de Galego e libro de Castelán

Tarefas propostas

in

Neste artigo do blog, iremos colocando as fichas correspondentes as diferentes entregas de propostas de traballo para o alumnado de 4º de educación primaria.

As indicacións, solucións e demais información a reciben as familias polos medios establecidos: correo electrónico individual, Abalar móbil e Aula Virtual (empregando a contrasinal que se lles enviou a cada familia).

Calquera dúbida ou consulta ao respecto poderá formularse por calquera dos medios anteriormente citados e será atendida, tamén, a través dos mesmos.

As tres primeiras entregas están divididas en dous arquivos cada unha, un que pon parte 01 e outro que pon parte 02. As seguintes entregas van nun único arquivo. (atópanse na ligazón  "adxuntos" que hai neste artigo).