blogue deadmin

FONDO LIBROS E AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

O prazo para presentar solicitudes comezará o 21 de maio e rematará o 21 de xuño (este incluído).

Orde do 7 de maio de 2024.

 

O alumnado matriculado no centro poderá solicitar:

- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: 3º e 4º de Priamaria. O alumnado de 5º e 6º só solicitarán as axudas para adquirir material, xa que o próximo curso participarán no proxecto E-Dixgal.

- AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: 1º e 2º de primaria.

- AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: todo o alumnado de educación Primaria (de 1º a 6º)

 

As solicitudes poderán presentarse no centro ou a través da sede electrónica.

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

- Anexo I e II.

- Copia do libro de familia onde fdiguren todos os membros computables.

- En caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial e/ou convenio regulador.

- Certificado acreditativo do grao de discapacidade se este é recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

- Acreditación de víctima de violencia de xénero, de ser o caso.

 

PUBLICACIÓN DE LISTAXES E ENTREGA DE VALES:

- Listaxes provisionais: 27 de xuño.

- Reclamación ás listaxes provisdionais: 28 de xuño e 1 de xullo.

- Listaxes definitivas: 2 de xullo.

- Entrega de vales: entre o 4 e o 17 de xullo ou a partires de setembro.

 

 

 

CAMPAMENTO CONCILIA VERÁN 2024

Máis información no enlace

CAMPAMENTO CONCILIA

 

 

MOBILIDADE ERASMUS

 

Boas! Como ben saberedes grazas á nosa conta de Instagram @ceippraiaxardin_erasmus, xa foron realizadas as dúas primeiras mobilidades do noso proxecto Erasmus+. Co fin de procurar unha convivencia escolar de calidade e inclusiva embarcámonos nesta aventura que polo de agora nos levou ata Italia e Finlandia.

Ambas mobilidades consistiron na realización dun curso de formación en cadansúa cidade.

Despois dunha reflexión conxunta sobre as necesidades do PXB a nivel de convivencia e inclusión, chegamos á conclusión de que os/as docentes debemos afondar e especializarnos máis en materia de educación socio-emocional, convivencia e colaboración. O obxectivo neste caso será ir avanzando cara unha escola que sirva de soporte emocional ao seu alumnado e que acolla, respecte e poida acompañar o desenvolvemento, tanto educativo como persoal, de cada un/unha dos estudantes e familias.

A nosa primeira andaina foi un curso de formación no Centro Internacionale Loris Malaguzzi, na cidade de Reggio Emilia (Italia), onde realizamos o curso “The Reggio Approach to Education” cun grupo de estudos nacional e internacional. Isto ofreceunos a posibilidade de profundizar na convivencia, na colaboración e na innovación educativa co fin exclusivo de conseguir unha mellor calidade educativa para os nosos estudantes.

Partindo deste obxectivo común e dos recursos cos que contamos, consideramos que a eficacia do modelo educativo Finés e o seu avanzado concepto da comunidade e da convivencia, era a contorna ideal para poder profundizar na nosa formación socio-emocional. É así como realizamos o curso de formación chamado “Social-Emocional Learning in Finnish Education” da man de Europass Teacher Academy.

 

Italia de Lara Veiga

GRAVACIÓNS DE RADIO DO TERCEIRO TRIMESTRE

GRAVACIÓNS DE RADIO DO SEGUNDO TRIMESTRE

Distribuir contido