Extraescolares

ESCOLA DE MÚSICA

A Escola de Música do Concello de Boiro abre o prazo para a solicitude de praza do próximo curso 23-24.
Reserva a túa praza a través do enlace:

CAMPAMENTOS DE VERÁN DE BOIRO

Entre o 5 e o 15 de xuño poderase facer a preinscrición para o Campamento Concilia verán 2023 do Concello de Boiro. A información e modelos de solicitude estarán dispoñibles na páxina web do Concello unha vez aberto o prazo.

Contacontos e actividades para as crianzas

EnsinArte

O sábado, 20 de maio, a partir das 11:30, terá lugar unha exposición na rúa Peonil, dos traballos realizados polo alumnado dos distintos centros educativos do Concello.

Mércores 12 de xuño: regreso a Boiro

Rematadas as labores de mantemento no servidor da Xunta, xa volvemos ter a páxina operativa.

Día de sol radiante en Cabárceno e que nos acompañará ao longo da viaxe ata León. Almorzo, foto de grupo ás portas do albergue e despedida de Vanesa, a monitora do noso grupo. Ás 10:00h arrancamos cara a Toledo. Faremos unha paradiña antes de chegar a Osorno. Para estirar as pernas.