CAMPAMENTO CONCILIA VERÁN 2024

Máis información no enlace

CAMPAMENTO CONCILIA

MOBILIDADE ERASMUS

Boas! Como ben saberedes grazas á nosa conta de Instagram @ceippraiaxardin_erasmus, xa foron realizadas as dúas primeiras mobilidades do noso proxecto Erasmus+. Co fin de procurar unha convivencia escolar de calidade e inclusiva embarcámonos nesta aventura que polo de agora nos levou ata Italia e Finlandia.

Ambas mobilidades consistiron na realización dun curso de formación en cadansúa cidade.

Despois dunha reflexión conxunta sobre as necesidades do PXB a nivel de convivencia e inclusión, chegamos á conclusión de que os/as docentes debemos afondar e especializarnos máis en materia de educación socio-emocional, convivencia e colaboración. O obxectivo neste caso será ir avanzando cara unha escola que sirva de soporte emocional ao seu alumnado e que acolla, respecte e poida acompañar o desenvolvemento, tanto educativo como persoal, de cada un/unha dos estudantes e familias.

A nosa primeira andaina foi un curso de formación no Centro Internacionale Loris Malaguzzi, na cidade de Reggio Emilia (Italia), onde realizamos o curso “The Reggio Approach to Education” cun grupo de estudos nacional e internacional. Isto ofreceunos a posibilidade de profundizar na convivencia, na colaboración e na innovación educativa co fin exclusivo de conseguir unha mellor calidade educativa para os nosos estudantes.

Partindo deste obxectivo común e dos recursos cos que contamos, consideramos que a eficacia do modelo educativo Finés e o seu avanzado concepto da comunidade e da convivencia, era a contorna ideal para poder profundizar na nosa formación socio-emocional. É así como realizamos o curso de formación chamado “Social-Emocional Learning in Finnish Education” da man de Europass Teacher Academy.

Italia de Lara Veiga

GRAVACIÓNS DE RADIO DO TERCEIRO TRIMESTRE

GRAVACIÓNS DE RADIO DO SEGUNDO TRIMESTRE

Menús para o 3º trimestre

Menús do 3º trimestre aprobados polo Consello Escolar en sesión celebrada o martes 5 de decembro de 2023

Menú mes de abril Menú mes de maio Menú mes de xuño

Preme na imaxe para ver o menú de cada mes

- Este menú é variado e equilibrado, axeitado para nen@s en idade escolar, unha etapa de gran desenvolvemento e crecemento.

- Está pensado para escolares sen problemas de saúde derivados dos alimentos e sen intolerancias nin alerxias. Se precisan algún cambio derivado destes problemas, póñanse en contacto co centro.

- Trátase dun menú valorado e supervisado pola dietista boirense Sandra Varela.

Lembre:

- Os produtos cun alto contido en graxas e azucres, como aperitivos, repostería,  “comida rápida” e lambonadas, deben tomarse en contadas ocasións e con moderación.

- Os nen@s en idade escolar deben manterse ben hidratados e facer exercicio diario para promover unha boa saúde e un crecemento axeitado.