Horario de atención ao público.

HORARIO ATA SETEMBRO

ATENCIÓN AO PÚBLICO

MARTES E XOVES

10 A 13:00 h.

AGOSTO: PECHADO

11 Setembro

(comezo das clases)

Listaxe provisional fondo libros curso 2019/2020

Prazo de reclamación 3 e 4 de Xullo.

A listaxe definitiva sairá o 9 de Xullo.

Descargar listaxe.

Impreso matrícula curso 2019/2020

O alumnado admitido definitivamente ou asignado pola Comisión de Escolarización deberá facer a matrícula do 20 de xuño ao 1 de xullo.

O non facelo implicará a perda da praza.

No seguinte enlace pode descargar o impreso de matrícula para o vindeiro curso:

- Documentación a entregar.

Xornada única en XUÑO

Estimadas familias:

Lembrámoslles que o horario do centro A PARTIR DO LUNS DÍA 3 DE XUÑO ATA O 21 (ambos inclusive) cambia a xornada única, polo que a hora de entrada e saía será a seguinte:

09:15 horas.

Día Mundial da Diversidade Biolóxica

Dende as ANPAs dos CEIPs e IES de Boiro, con apoio dos centros educativos, e en conxunto coas ANPAs de Barbanza, fixemos un chamamento o día 22 de maio, cun parón de 1 minuto para reivindicar e visualizar a indignación e o malestar xerado a raíz dos devastadores incendios que causaron innumerables perdas, e puxeron en risco a vida da veciñanza do rural, o pasado 30 de marzo nos concellos de Rianxo e Dodro.

Coincidindo o 22 de maio co Día Mundial da Diversidade Biolóxica, como reivindicación contra os lumes e da promoción e a concienciación global coa diversidade do planeta.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019/2020

Listaxe definitiva de alumnado admitido e non admitido para o curso 2019-2020

- Lembramos que o alumnado admitido deberá formalizar a matrícula do 20 de xuño ao 1 de xullo ou perderá o dereito á praza obtida.

- Reclamacións: poderán presentar recurso de alzada ante o xefe territorial ata o 13 de xuño.

(Pinchar para ver a listaxe)

Romaría xoves 16 de maio

Estimadas familias:

Con motivo da celebración do Día das Letras Galegas, o  vindeiro xoves 16 de maio organizaremos xunto cos nenos, a tradicional Romaría das Letras, que este ano chega á súa 18ª edición. Estades todas e todos convidadas e convidados a disfrutar deste día tan especial con nos, a partir das 11:30 as familias poderán acceder ao recinto escolar.

Como ven sendo habitual, o horario será de xornada reducida. A saída para o alumnado sen comedor será ás 13:15 horas.

Listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido para o curso 2019/2020

Recordamos que poderán presentar reclamacións desde o día 9 ao 23 de abril (só nos días lectivos).

A listaxe definitiva sairá publicada o día 13 de maio.

(Para ver o documento, premer no enlace)

Comedor e/ou transporte escolar (Curso 2019/2020)

Comunícase que se abre o prazo para renovar ou solicitar comedor e/ou transporte escolar para o vindeiro curso. Adxúntase toda a información no enlace.

Días "non lectivos" do mes de marzo

Estimadas familias,

con esta nota queremos informar que a vindeira semana serán días non lectivos:

- Luns 18 de marzo: día non lectivo, escollido pola maioría dos centros educativos de Boiro.

- Martes 19 de marzo: festividade de San Xosé.

As clases reanudaranse de maneira habitual o mércores 20 de marzo.

Un cordial saúdo,

A directora do CEIP Praia Xardín.

(Mónica Martínez Louzao)

Xornada de portas abertas

Este venres 15 de marzo, en horario de 13:30 - 14:30 h e 17:15 - 18:15 h o CEIP Praia Xardín abre as portas do seu centro para aquelas familias e nenos/as de nova admisión.

Prema aquí para unha mellor visualización

Menú marzo

Prema no enlace para ver a imaxe máis grande

Información de admisión para o curso 2019/2020

Todo o alumnado que desexe matricularse por primeira vez no noso centro deberá solicitalo do

1 ao 20 de marzo.

A solicitude de admisión farase por medio de formulario normalizado (ED550B) que será facilitado gratuitamente no centro e tamén na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) e na páxina web da consellería competente en materia de educación.

Só se pode presentar unha única solicitude.

Descargar cartel admisión curso 2019-2020

Descargar instruccións sobre proceso de admisión

Solicitude de admisión curso 2019-2020

Reserva de praza para 1º ESO - IES Praia Barraña

Adxúntase a información relativa á admisión ao IES Praia Barraña para o curso académico 2019/2020. Todo o noso alumnado de 6º curso que estea interesado pode consultar a información no seguinte documento.

Recomendacións de lectura para Nadal

O equipo de biblioteca amósanos unhas recomendacións de lectura de cara estes días de descanso. No seguinte documento adxunto podedes ver aquelas máis interesantes.

Felicitación nadal

Tarxeta de nadal feita por Alessandro Seco 3ºB

BO NADAL

Ceip Praia Xardín

Menú outubro

Horario setembro (inclusive o 12 de setembro)

Lembrámoslle que o horario do centro durante o mes de setembro será a seguinte:

Entrada                                          09:15 horas.

Saída do alumnado sen comedor    13:45 horas.

Saída do alumnado con comedor    14:45 horas.

Horario de Atención a Pais/Nais:

Martes de 13:45 a 14:45 h.

SEMPRE PREVIA CITA

Aberto prazo de inscrición para colaboradora/colaborador do comedor

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP PRAIA XARDÍN, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2018-19