Días "non lectivos" do mes de marzo

Estimadas familias,

con esta nota queremos informar que a vindeira semana serán días non lectivos:

- Luns 18 de marzo: día non lectivo, escollido pola maioría dos centros educativos de Boiro.

- Martes 19 de marzo: festividade de San Xosé.

As clases reanudaranse de maneira habitual o mércores 20 de marzo.

Un cordial saúdo,

A directora do CEIP Praia Xardín.

(Mónica Martínez Louzao)

Xornada de portas abertas

Este venres 15 de marzo, en horario de 13:30 - 14:30 h e 17:15 - 18:15 h o CEIP Praia Xardín abre as portas do seu centro para aquelas familias e nenos/as de nova admisión.

Prema aquí para unha mellor visualización

Menú marzo

Prema no enlace para ver a imaxe máis grande

Información de admisión para o curso 2019/2020

Todo o alumnado que desexe matricularse por primeira vez no noso centro deberá solicitalo do

1 ao 20 de marzo.

A solicitude de admisión farase por medio de formulario normalizado (ED550B) que será facilitado gratuitamente no centro e tamén na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) e na páxina web da consellería competente en materia de educación.

Só se pode presentar unha única solicitude.

Descargar cartel admisión curso 2019-2020

Descargar instruccións sobre proceso de admisión

Solicitude de admisión curso 2019-2020

Reserva de praza para 1º ESO - IES Praia Barraña

Adxúntase a información relativa á admisión ao IES Praia Barraña para o curso académico 2019/2020. Todo o noso alumnado de 6º curso que estea interesado pode consultar a información no seguinte documento.

Recomendacións de lectura para Nadal

O equipo de biblioteca amósanos unhas recomendacións de lectura de cara estes días de descanso. No seguinte documento adxunto podedes ver aquelas máis interesantes.

Felicitación nadal

Tarxeta de nadal feita por Alessandro Seco 3ºB

BO NADAL

Ceip Praia Xardín

Menú outubro

Horario setembro (inclusive o 12 de setembro)

Lembrámoslle que o horario do centro durante o mes de setembro será a seguinte:

Entrada                                          09:15 horas.

Saída do alumnado sen comedor    13:45 horas.

Saída do alumnado con comedor    14:45 horas.

Horario de Atención a Pais/Nais:

Martes de 13:45 a 14:45 h.

SEMPRE PREVIA CITA

Aberto prazo de inscrición para colaboradora/colaborador do comedor

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP PRAIA XARDÍN, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2018-19

Baile de fin de curso

Información comedor escolar curso 2018/2019

Entregar antes do 11 de setembro.

Descargar impreso

Recomendacións da Biblioteca de cara o verán

Recomendacións da Biblioteca de cara ao verán:

Disfrutar e ler.

Non esquecer que entre cubo e paíña ben senta un libriño.

Bo verán!

Descarga a guía de lectura verán

PRAZO DE MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO: DO 20 AO 30 DE XUÑO

O alumnado admitido definitivamente ou asignado pola Comisión de Escolarización deberá facer a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

O non facelo implicará a perda da praza.

Documentación a entregar (pincha aqui)

Fondo solidario, axudas de libros e material escolar para o curso 2018/2019

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E  MATERIAL ESCOLAR  PARA O CURSO 2018/2019

Desde o 22 de maio ábrese o prazo para solicitar:

Diploma da Cruz Vermella

Estimadas familias:

O pasado sábado, 3 de marzo, a Cruz Vermella entregou un Diploma ao CEIP Praia Xardín recoñecendo a súa solidariedade pola colaboración na recollida de alimentos a favor da súa institución. Quería darvos as grazas unha vez máis porque sen as vosa participación non sería posible.

Boiro, 5 de marzo de 2018

A Directora

Asdo: Mª Dolores Olveira Quintáns

Día de Rosalía

Pés de lan no Ceip Praia Xardín

Día da paz

Campaña solidaria

No CEIP Praia Xardín por sexto ano consecutivo levouse a cabo un acto solidario de recollida de alimentos non perecedoiros. A Cruz Vermella encargouse da recollida de ditos alimentos para repartilos entre os máis necesitados. A directora agradeceu a toda a comunidade educativa as súas aportacións porque sin a súa colaboración este acto solidario non sería posible.

Felicitación nadal

A educación é unha pequena semente que se planta cando somos pequenos pero que debe regarse toda a vida

BO NADAL

Ceip Praia Xardín

Postal de nadal gañadora no concurso de postais (Victoria García Piñeiro 2ºA)

Vacacións nadal

COMUNICÁMOSVOS que o xoves 21 de decembro, o primeiro trimestre chega ao seu fin. Temos programada a celebración do Nadal Solidario no noso centro cunha variedade de obradoiros coa tématica do Nadal. As familias estades convidadas á entrega dos lotes de alimentos á Cruz Vermella que terá lugar ás 12:30 horas. Poderedes acceder o pavillón polo portalón de fóra.

O xoves 21 de decembro o horario será de xornada reducida. A Saída para o alumnado sen comedor será ás 13:15 horas. A saída do alumnado usuario de comedor será ás 14:45 horas.

AS CLASES RETOMARANSE O LUNS 8 DE XANEIRO NO SEU HORARIO HABITUAL.

Recibide un cordial saúdo e Felices Festas.

Alumnos de 4º de infantil con papa noel na biblioteca do centro.