MÓVETE MÁIS E ALIMÉNTATE MELLOR

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO (PDC)

Hoxe foi un día especial e moi emotivo para nós, o Día Europeo do Deporte Escolar (#ESSD2019). Coa celebración deste día buscamos incrementar e promover a actividade física saudable  no noso centro. Un ano máis tivemos a oportunidade de escoitar, interactuar e aprender dunha deportista de alto nivel. Este ano contounos a súa experiencia a campioa do mundo en 2019 Teresa Barreira Salgado (profe Tere para moitos de nós). Tere ten moitos títulos, pero só na tempada 2019 acadou os seguintes campionatos:

·         Campioa do Mundo Duatlón (G40-44).

·         Campioa de España Duatlón.

·         Campioa Galega Duatlón Cross.

·         Campioa de Europa Máster 40XC Ultramaratón. Ciclismo BTT.

·         Campioa de España Máster 40XC Ultramaratón. Ciclismo BTT.

·         Campioa de España de Raids Élite. Raids aventura orientación.

·         Campioa Galega de Raids Élite. Raids aventura orientación.

Con Tere inauguramos a nosa milla escolar e todos puidemos correr xunto a ela. Grazas Tere por compartir con todos nós  valores deportivos,  sensacións e emocións. Sen dúbida foi e será sempre un día inolvidable no CEIP Plurilingüe O Ramo.Querémoste profe de élite.

#BeActive #somosactivos #Galiciasaudable

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2019-2020

Estimadas familias:

Lembrámosvos que a semana de portas abertas das actividades extraescolares farase a próxima semana, do 23 ao 27 de setembro (ambos incluídos),  e estará reservada exclusivamente para o alumnado matriculado no noso centro. O alumnado terá que aportar material nas actividades de patinaxe (patíns en liña) e tenis (raqueta).

As actividades extraescolares comezarán a funcionar  o martes  1 de outubro de 2019. Só se poderán ofertar as actividades que acaden polo menos 8-10 alumnos inscritos. As demais actividades desaparecerán da oferta.  A data límite para apuntarse é o luns 30 de setembro. Ese día publicaremos no taboleiro de anuncios do colexio, na web e no facebook o horario de actividades definitivo.

O horario de actividades da semana de portas abertas é o seguinte:

LUNS

-Atletismo

-Ximnasia

Rítmica

Todas as actividades teñen relación co currículum e o proxecto educativo da escola. Ademais, estas actividades coinciden  coa Semana Europea do Deporte, que como sabedes se celebra do 23 ao 30 de setembro, iniciativa do Parlamento Europeo para a promoción da practica deportiva saudable nos cidadáns da Unión Europea. Este ano, o lema desta semana será #BeActive.

Especialmente, no CEIP Plurilingüe O Ramo,  imos celebrar entre todos o día 27 de setembro, día Europeo do Deporte Escolar (#ESSD2019), buscando alcanzar ese día 120 minutos de actividade física, como broche final desta Semana Europea do Deporte. Así, inaugurará a nosa milla escolar unha deportista de élite, que nos contará a súa experiencia. Tamén, inauguraremos o noso rincón de baile e teremos algunha que outra sorpresa preparada.

#BeActive #somosactivos #Galiciasaudable

BENVIDAS E BENVIDOS AO NOVO CURSO 2019/20