ROBÓTICA

CABAZA CON SENSOR DE LUZ #poloscreativos #SamaínCedeira #bescolaresgal #bescolaresgalsbertas

O alumnado de 5º de E.P. crea unha cabaza con sensor

de luz para a exposición de cabazas do cuarto do Samaín.

Vaia chulada!

TRUE TRUE ROBÓTICA #poloscrativos #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #LIA #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

Na Biblioteca Creativa a programación de robots é unha das

actividades máis demandada pola rapazada, a tecnoloxía

leva implícita a motivación. Con esta premisa por diante,

iniciamos ao alumnado na lectura e interpretación de

secuencias de programación.

Nesta ocasión sobre a Prehistoria.

MBOT SEMÁFORO PARA A SEGURIDADE VIAL #bescolaresgal #bescolaresgalabertas #bibliotecacreativa

Rematamos a Semana da Seguridade Vial coa creación dun semáforo.

O alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria,

realizou un obradoiro para mellorar as competencias TICs,

observar a súa aplicación na vida cotiá e reducir conductas

inapropiadas fronte a seguridade vial.

ALFABETIZACIÓN DIXITAL

O alumnado de 1º de E.P. realizou varios obradoiros de Lego WeDo, coa intención

de tratar a brecha dixital e formar dun xeito crítico ás nenas e nenos de cara á tecnoloxía.

A intención non é seguir simplemente as instruccións de montaxe,

senón ser quen de programar outras ordes para conseguir que o robot creado realice.

Hai que pensar, reflexionar, tamén equivocarse e volvelo intentar.

Aprender a traballar xuntos e compartir esa información con outros e,

así,  poder mellorar as ordes entre todos, para que o robot realice algo útil para nós.

#11F e LegoWeDo

Hoxe, 11 de febreiro, celébrase o Día internacional da Muller e a Nena na Ciencia que busca lograr o acceso e a participación plena e equitativa na ciencia para mulleres e nenas, lograr a igualdade de xénero e o empoderamento das mulleres. Este ano caracterizouse por movementos coma #NoMoreMatildas que vos deixamos enlazado por se queredes botar unha ollada.

Dende a nosa biblioteca realizamos actividades có fin de achegar as habilidades STEAM a todo o alumnado e, neste caso, a rapazada de 5º de primaria achegouse ao recuncho de robótica para traballar có Lego WeDo.

Aprender a investigar en 4º

O alunado de 4º de primaria na súa asignatura Aprender a investigar, programa os Mbots dende os ipads

para que realicen diferentes percorridos, acendan ou apaguen luces das cores asignadas na actividade... etc.

A tecnoloxía está en todas partes e as bibliotecas temos que ensinar a ler nos diferentes códigos que se presentan.

A motivación está asegurada.

ROBOTS MIND DESING

ESTE É O RESULTADO FINAL DOS MURAIS E DAS POESÍAS QUE DERON DE SI OS MIND DESING CO ALUMNADO DE  2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

PARABÉNS RAPAZADA!!

MIND DESIGNER

O ALUMNADO DE 1º DE PRIMARIA TRABALLA NO ESPAZO ARGALLEIRO CO MIND DESIGNER.

MÁQUINAS E PASO DO TEMPO

O ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA APROVEITOU OS CONTIDOS DE C. NATURAIS E SOCIAIS PARA TRABALLAR COS ROBOTS DO ESPAZO ARGALLEIRO.

CO ROBOT MIND DESIGNER FIXERON UNHA CLASIFICACIÓN DE ANIMAIS E MURAIS DE ANIMAIS E PAISAXES EMPREGANDO ELEMENTOS NATURAIS E ARTIFICIAIS.

REALIZARON DIFERENTES PROXECTOS SOBRE AS CREACIÓN DE MÁQUINAS CON LEGO WEDO E OS IPADS.

TRABALLARON O PASO DO TEMPO, AS MEDIDAS DOS MESES CO MIND DESIGNER.

PARABÉNS RAPACES E RAPAZAS!

AQUÍ TEDES UNHA MOSTRA.

LEGO WEDO

O ALUMNADO DE 3º CONTINÚA A SÚA FORMACIÓN EN LEGO WEGO NO ESPAZO ARGALLEIRO.