Actividades curso 2020.21

Mes da ciencia en galego nas bibliotecas

Ola familias!

Durante o mes de novembro estivemos celebrando o mes das ciencias en galego coa axuda de Blue Bot, o noso robot, que nos acompañou polas diferentes rutas do camiño de Santiago. O alumnado escoitaba a información para poder adiviñar a que vila ou cidade quería viaxar Blue Bot e, a continuación, programar a seu traxecto.

Deixámosvos o vídeo cun pequeno resumo da actividade.

Na lareira dos contos puxéronse á disposición das clases, libros deste temática para o tempo de lectura. Está a converterse nun recuncho moi solicitado!

25N O CAMIÑO AO RESPECTO

Mes da ciencia en galega nas bibliotecas

Ola familias!

Este mes de novembro é o mes da ciencia en galego polo que noso recuncho, A Lareira do camiño xa está chea de libros sobre as diversas ciencias.

Deixámosvos un documento con ligazóns con ideas de diferentes experimentos que podedes facer na casa...só tedes que pinchar no cadro de texto para abrir!

Convidámosvos a mandar unha foto dos experimentos que facedes: bibliotecamosteiron@gmail.com

DÍA NON LECTIVO

Luns 9 de novembro, día non lectivo.

Canción de Samaín do alumnado de 1º e 6º Ed. Primaria

Interpretación da canción de Samain "Tumbas tumbas" das clases de 1º Ep e 6º Ep, realizada en música.

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Onte celebrouse o Día Das Bibliotecas escolares!

Para celebrar este día, ao longo deste semana, o alumnado poderá participar nnha actividade de lectura e escritura de outono e Samaín.

Ademáis, preparamos coa axuda de equipo de EDLG, un recuncho de lectura chamado "A Lareira do Camiño", un lugar para ir ler os libros que recomendamos. Agora mesmo temos expostos libros do outono.

Dende a Asesoria de Bibliotecas escolares de Galicia, o lema deste ano é "sempre o teu carón". Deixámosvos o cartel en formato PDF.

Mambo COVID Ed. Infantil

Traballo en equipo en tempos de COVID en infantil, aínda que non poidamos estar xuntos si podemos compartir traballo!

ENKI MOSTEIRÓN

Deixámosvos un resumo do que foi a ENKI no noso cole.

Moitísimas grazas a todas as familias por colaborar!!

Resultamos gañadores en tres categorías da ENKI.

Entrevista da Radio Nacional de España no centro.

Radio Nacional de España entrevistou a varios mestres sobre o funcionamento do noso centro ante as novas medidas que tivemos que adoptar pola situación da Covid-19. Paga a pena escoitala para ter unha información clara e concisa sobre as novas normas.

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR O AUDIO DA ENTREVISTA

Como entrar no Camiño de Mosteirón!

Benvid@s familias, nenos e nenas!

Presentamos a entrada ao cole coa situación COVID. A partir do xoves xa nos vemos e non nos faltan ganas!

Inicio das clases

Segundo a información publicada o 31.08.2020 no Portal da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ás 19:02, o inicio da actividade lectiva será do seguinte xeito:

Xoves 10 de setembro: Alumnado de 4º e 5º Educación infantil, 1º, 2º e 3º Educación Primaria.

Venres 11 de setembro: Alumnado de 6º Ed. Infantil, 4º, 5º e 6º Educación Primaria.

Nos días previos ao inicio de curso enviarase ás familias o protocolo de adaptación á situación COVID e as normas do centro, derivadas das instrucións recibidas por parte da Consellería.