Blogue de Paloma Rayón

III CARREIRA SAN SILVESTRE DO MOSTEIRÓN

Despedide o fin de trimestre connosco na “III San Silvestre do Mosteirón”. Este ano, ademais forma parte do programa da Milla diaria, na que buscamos mellorar a condición física de todo o alumnado.

Xa sabedes que todas as familias estades invitadas, pero coa condición de que participedes na andaina/carreira para adultos ou ben acompañando aos vosos fillos/as se son de Ed. Infantil.

Para participar só tedes que cliquear no link.  Tedes ata o 13 de decembro para apuntarvos.

Enquisa Patios Dinámicos. Precisamos a vosa axuda!

Estimadas familias,

Necesitamos a vosa colaboración para levar a cabo o Proxecto Patios Dinámicos no que buscamos dar opcións de ocio a todo o alumnado do centro e xogar en prol da integración.

O que tedes que facer é animar ás vosas fillas e fillos a que cubran a seguinte enquisa e axudalos a respondela no caso de que sexa necesario.

ENQUISA PATIOS DINÁMICOS (Cliquear no enlace)

Moitas grazas por participar!

O Equipo  do GT "Patios Dinámicos"

25N O CAMIÑO AO RESPECTO

25N O Mosteirón Camiñando cara o Respecto

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA CASA 2020

DÍA DA EDUCACIÓN FISICA NA CASA.

Basket tips, skills and drills

Ball handling skills

LIGA "DESTRÚE AS TORRES" / "DESTROY THE TOWERS" LEAGUE

Objetivo del juego: derribar las dos torres del equipo contrario sin que las puedan reconstruir en los 10 segundos que tiene de margen el equipo de las torres derruídas.

Cada vez que se consiga, el equipo ganará un punto. Gana el equipo que tenga más puntos y tod@s l@s que disfruten con la partida ; ).

El número de jugador@s será de 10, con un mínimo de cuatro representantes de cada sexo.

En cada equipo deberá de haber los siguientes roles: lanzador@s (tratarán de derruir las torres del equipo contrario), defensor@s (evitan que se destruyan sus torres o que no las dejen reconstruír), constructor@s (cuando cae una o las dos torres, reconstruyen).

Muggle Quidditch

In 6th grade we are playing a new sport based from Harry Potters books, Muggle Quidditch.

In the before link you have the main rules of the game, besides we have changed a little bit to do it easier.

Enjoy it and cath the snitcher!

Pautas trabajo día de la Paz

En el siguiente documento, tenéis las pautas para entregar el trabajo sobre el día de la Paz.

¡Cuidad la ortografía!

INICIO OFICIAL DA MILLA DIARIA 19/20

O mércores da pasada semana iniciamos oficialmente o programa da Milla diaria e por iso baixamos a facer o percorrido tod@s xunt@s.

Foi moi gratificante, tanto que nos propusimos un reto. Non vos adiantamos moito, só que buscaremos colaboración

TOD@S BAIXO O MESMO PARAUGAS

3 DE DECEMBRO, DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE

IV CARREIRA DA SAN SILVESTRE NO MOSTEIRÓN

Ocórresevos mellor maneira de despedir o ano que participando na IV San Silvestre do Mosteirón? Ao mellor sí, pero seguro que é compatible coa nosa proposta.

Todas as familias estades invitadas coa condición de que participedes na andaina/carreira para adultos e/ou acompañando na carreira de infantil.

Este ano a carreira consegue km para o camiño de Piefcitos e cada participante sumará 2 km. As familias sumarán 2km para o seu parente.

Para participar deberedes de inscribirvos cliqueando "Aquí". O prazo máximo é o 13 de decembro.

Cada alumn@ participante deberá traer unha muda completa. O alumnado que non participe realizará labores de xornalista entrevistando a participantes e facendo unha noticia sobre o evento.

Haberá sorpresas e non vos podedes perder as 12 badaladas do Mosteirón!Esperámosvos para desfrutar dunha xornada divertida facendo actividade física.

II RETO DE PIEFCITOS

SHUTTLE 10M / PRUEBA DE AGILIDAD

This is the next challenge you have to pass...

Press the link and enjoy it!

Heart rate

I RETO PARA SUMAR 10KM!!!!

CÓMO ACUMULAR KILÓMETROS PARA O CAMIÑO DE PIEFCITOS

Para esclarecer dúbidas, adxuntamos a táboa cos kilómetros asociados a cada acción no proxecto de piEFcitos.

(Ver a táboa)

Calquera aclaración: piefcitosmosteiron@gmail.com

Grazas pola vosa colaboración!